Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Technika

Dva nové MAN Lion's City 12 EfficientHybrid si mohli obyvatelé 28. března na Velkém náměstí prohlédnout a vyzkoušet v provozu. Po Velikonocích se vydají do pravidelného provozu s cestujícími. Do budoucna město plánuje pořídit elektrobusy.

Kroměřížské technické služby (KTS), které MHD ve městě provozují, obě vozidla dohromady stála cca 11,7 milionu korun . Autobusy Lion's City 12 EfficientHybrid kombinují pohon na naftu a elektřinu. „ V letech 2021 a 2022 jsme již dva hybridní autobusy pořídili. Ukázalo se, že jejich provoz je ekonomicky nejvýhodnější. Navíc jsou šetrné k životnímu prostředí ,“ uvedl místostarosta Karel Holík, který je jednatelem KTS. Autobusy mají hybridní jednotku s elektromotorem, který pomáhá spalovacímu motoru při rozjezdu. Elektromotor zároveň plní funkci startéru, kterou lze využít hlavně na zastávkách. Elektřinu elektromotor vyrábí při brzdění. „ Nová vozidla MAN jsou vybavená celovozovou klimatizací, což cestující ocení v letních měsících. Autobus má 31 míst k sezení a prostor pro invalidní vozík nebo dětský kočárek. Vůz je také vybaven kamerovým systémem pro zvýšení bezpečnosti cestujících i řidiče a pro eliminaci vandalismu. Nechybí ani USB zásuvky pro nabíjení mobilních telefonů nebo tabletů a informační LED panely pro cestující ,“ dodal místostarosta Jan Hebnar, který je také jednatelem KTS. MHD ve městě nyní kromě nových dvou hybridních vozidel MAN budou zajišťovat dva zmíněné hybridní autobusy značky Volvo, tři autobusy Iveco s pohonem na stlačený zemní plyn pořízené v letech 2017 a 2018 a čtyři vozidla Volvo jezdící na naftu, která jsou stará téměř 20 let. Podle ředitele KTS Mariana Vítka je ekologická zátěž vozidel na CNG srovnatelná s naftovými motory emisní normy EURO 6. Nevýhodou CNG je dlouhá doba tankování a špatná dostupnost čerpacích stanic. Obměna autobusů kroměřížské MHD by měla i v dalších letech pokračovat. „ Chtěli bychom postupně přecházet na vozidla s pohonem na elektřinu, přestože jejich cena nyní výrazně převyšuje náklady na pořízení hybridních autobusů. Na pořízení těchto autobusů a na vybudování dobíjecí stanice bychom rádi čerpali dotace ,“ shodli se jednatelé KTS Holík a Hebnar. Autobusy městské hromadné dopravy jezdí na osmi linkách, a kromě území samotné Kroměříže obsluhují také některé místní části města. V loňském roce najely cca 335 tisíc kilometrů a přepravily zhruba jeden milion cestujících. Do trvalého provozu bude jeden z nových autobusů zařazen od úterý 2. dubna. Zájemci se s ním mohou svézt už v pátek 29. března mezi 5:45 a 11:55 hod. Od středy 3. dubna 2024 se do pravidelného provozu vydá i druhé vozidlo. S oběma se budou cestující průběžně setkávat na všech spojích linky 1 až 8. Na palubě nového autobusu podepsali 28. března starosta Kroměříže Tomáš Opatrný a náměstek hejtmana Zlínského kraje Radek Doležel deklaraci o spolupráci při vstupu kroměřížské MHD do systému Integrovaná doprava Zlínského kraje.

person rebus  date_range 28.03.2024

Výběrové řízení na nákup celkem padesáti nových trolejbusů se blíží do finále. Šestnáct MEGAtrolejbusů Škoda - Solaris a třiadvacet kloubových trolejbusů Škoda 27 Tr , které již vozí cestující, doplní v pátek 29. března 2024 jedenáct parciálních trolejbusů SOR TNS 12. Díky bateriím se cestující bez přestupu dostanou z Hlavního nádraží na Hrad, dopravní podnik je nasadí na prodlouženou linku 44, kterou nahradí autobusovou linku 41.

Na nové hybridní trolejbusy o délce 12 metrů se v posledních týdnech školili řidiči a vyzkoušet si je mohli i cestující . Zajímavostí je, že část homologizačních zkoušek se prováděla i v Banské Bystrici, kde je rozdílné napětí trolejbusové sítě. Typ vozidla je díky tomu schválen pro drážní provoz po celém Slovensku. Nové trolejbusy jsou stejně jako ostatní nové vozy vybaveny výkonnou automatickou klimatizací a tónovanými skly. Standardem interiérů jsou nerezové tyče a madla a barevně odlišená sedadla pro cestující s omezenou pohyblivostí. K dispozici je WiFi a USB zásuvky. Informovanost cestujících zajišťují barevné LED obrazovky v interiéru i vně vozidla a akustická hlášení pro nevidomé. „ Jsem nesmírně rád, že díky efektivnímu využívání eurofondů můžeme kontinuálně modernizovat náš vozový park. Tyto nové trolejbusy jsou moderní a komfortní, jejich velkou devizou je hybridní pohon na baterie, díky kterému je vypravíme i na trasy, kudy nevede trolejové vedení a kde dosud jezdily autobusy. Je to další krok, který náš dopravní podnik činí na cestě k ekologizaci. O to symboličtější je, že tyto bezemisní trolejbusy budou na nové trase linky 44 jezdit kolem Horského parku, který je zelenými plícemi Bratislavy ,“ řekl Martin Rybanský, předseda představenstva Dopravního podniku Bratislava. Trolejbusy SOR TNS 12 dopravnímu podniku dodává na základě výsledku výběrového řízení společnost SOR Libchavy. Jejich nákup je spolufinancován z Evropských strukturálních fondů, a to v rámci Operačního programu Integrovaná infrastruktura. Trolejbusová linka 44 bude od pátku 29. března jezdit po obousměrně prodloužené trase Koliba - Hodžovo nám. - Hrad - Buddková - Drotárská cesta - Hlavní nádraží. Touto úpravou získá oblast Dratářské cesty přímé spojení s centrem města. Rovněž se obyvatelé Bratislavy a turisté dostanou z Hlavního nádraří na Hrad bez přestupu. Na úseku Budková – Hlavní nádraží bude v porovnání se současností zlepšen interval i kapacita oproti dnešní lince 41. Plný potenciál nových bateriových trolejbusů bude využit v úseku trasy bez trolejového vedení.

person rebus  date_range 27.03.2024

Největší vozový park elektrických nákladních vozidel v Evropě se ještě rozroste. Logistická společnost DFDS od Volvo v minulosti objednala 125 těžkých elektrických nákladních vozidel, 95 je již v provozu ve Švédsku, Dánsku, Litvě, Belgii a Nizozemsku. DFDS díky nim snížila emise skleníkových plynů o 1,5 tuny.

„ Jsem velmi hrdý na to, že můžeme pokračovat v našem úzkém partnerství se společností DFDS. Tato objednávka na dalších 100 elektrických nákladních vozidel Volvo je důkazem jejich důvěry v naši společnost. Výrazné zvýšení flotily elektrických nákladních vozidel DFDS ukazuje, že bezemisní přeprava je v současnosti životaschopným řešením ,“ říká Roger Alm, prezident společnosti Volvo Trucks. Nová elektrická nákladní vozidla budou nasazena na devíti trzích po celé Evropě, včetně Velké Británie, Irska, Nizozemí, Belgie a Švédska. Půjde o inovované a energeticky úspornější modely Volvo FH Electric a Volvo FM Electric. DFDS,jedna z největších lodních a logistických společností v severní Evropě, v současnosti vlastní největší vozový park těžkých elektrických nákladních vozidel v Evropě a je na dobré cestě splnit svůj cíl mít do roku 2030 elektrifikovaných minimálně 25% svého nákladního vozového parku. „ Máme zájem urychlit přechod k udržitelnější silniční přepravě. Naše rozšiřující se flotila elektrických nákladních vozidel nebude mít vliv jen na snížení klimatického dopadu našich provozů, ale společnosti DFDS umožní podporovat více firem, které se snaží o dekarbonizaci svých dodavatelských řetězců. 100 nových elektrických nákladních vozidel podtrhuje náš závazek posouvat vývoj vpřed ,“ říká Niklas Anderson, výkonný viceprezident pro logisticku v DFDS. Některé z nových elektrických nákladních vozidel budou nasazena pro přepravu zboží do a z výrobního závodu Volvo Trucks v Göteborgu. Od roku 2019 společnost Volvo Trucks prodala elektrická nákladní vozidla zákazníkům ve 45 zemích na šesti kontinentech. V současnosti nabízí nejširší produktovou řadu s osmi modely, které pokrývají velmi širokou škálu přepravních úkolů v rámci měst a mezi nimi. Volvo Trucks

person rebus  date_range 27.03.2024

Velitelství 2. regionální logistické základny ve Varšavě podepsalo dohodu o pořízení 115 autobusů IVECO CROSSWAY LINE pro polské ozbrojené síly.

Zástupce 2. Regionální logistické základny ve Varšavě podepsal smlouvu na roky 2024-2025 na nákup vozů všeobecného určení - autobusů IVECO CROSSWAY LINE - se společností ABP BUS & COACH. V rámci výběrového řízení obdržel zadavatel čtyři nabídky, vítězem se stala ABP Bus & Coach. Ještě letos bude dodáno 22 vozů a na konci roku 2025 dalších 24 vozů. V opci pak může armáda objednat dalších 69 autobusů. Uživateli budou ozbrojené síly zemí NATO.

person rebus  date_range 27.03.2024

26. března se v sídle společnosti Ankai v Hefei konal slavnostní odjezd čistě elektrických dvoupodlažních sightseeing autobusů Ankai do Francie. Jde již o třetí dodávku, tentokrát z Číny vypravili 20 speciálně upravených double deckerů.

Double deckery Ankai ušité na míru pro turistické linky ve městech jsou 12 metrů dlouhé. Horní patro má polootevřený design, který činí vozidlo atraktivním a zároveň umožňuje turistům 360stupňový výhled. Spodní patro má nízkou podlahu a prostor pro invalidní vozíky. Vozidla specializovaná na turisty z celého světa jsou vybavena osmijazyčným systémem synchronizace hlasu v angličtině, francouzštině, italštině a španělštině. Dvoupodlažní vyhlídkové autobusy Ankai "jsou krásnou vizitkou pro čínské autobusy v zámoří", říká výrobce. Již v roce 2012 bylo na Golden Tours, speciální okružní lince v Londýně, uvedeno do provozu 20 sightseeing autobusů a byly také využity během olympijských her. Nyní v roce 2024 budou součástí olympijských her v Paříži. V Londýně s tradičním palivem, v Paříži s elektrickým pohonem. Jako jeden z předních hráčů v čínském autobusovém průmyslu nabízí Ankai široké spektrum autobusů a autokarů poháněných naftou, zemním plynem a elektřinou. V roce 2023 zvýšil prodeje meziročně o 169,33 procent. V posledních letech Ankai Bus vyvezla své produkty do více než 100 zemí a regionů po celém světě, včetně Spojených států, Spojeného království, Francie, Austrálie, Nového Zélandu, Saúdské Arábie nebo Mexika. Vyhlídkové double deckery využívají turisté kromě Londýna a Paříže také v Aucklandu, Dubaji, Miláně, Sydney, Washingtonu, ve městech v Itálii a Kapském městě. Čínská řešení globálního zeleného cestování plánuje Ankai rozšiřovat i do budoucna.

person rebus  date_range 27.03.2024

První bateriový autobus připravený pro sériovou výrobu uvedl HOCHBAHN do provozu v roce 2019. Od té doby by jeho elektrické autobusy 500x obkroužily Zemi. Ujely již více než 20 milionů kilometrů a ušetřily v Hamburku 22 tisíc tun CO2. Z flotily čítající 1 100 autobusů bude do poloviny letošního roku každý čtvrtý bez emisí. Do konce roku 2024 se jejich počet zvýší o více než 70.

Hamburger Hochbahn AG (HOCHBAHN), dopravní společnost vlastněná městem Hamburk, oznámila milník 20 milionů kilometrů ujetých čistě a bez emisí. Pro Svobodné a hanzovní město Hamburk to znamená úsporu více než 22 000 tun CO2. Do poloviny roku se počet e-busů zvýší ze současných 242 na 260 (199 sólo a 61 kloubových) a do konce roku 2024 na 315 vozidel (237 sólo a 78 kloubových). Dieselové autobusy, které se v současnosti pohybují po Hamburku a splňují normy Euro 5 a Euro 6, budou kompletně vyměněny do roku 2030. Jako doplněk k veřejné dopravě město nabídne lidem dopravu autonomními minibusy na vyžádání. Robert Henrich, generální ředitel HOCHBAHN: „ Jsme na dobré cestě k přeměně vozového parku na pohony šetrné k životnímu prostředí. Nemělo by to ale zastírat skutečnost, že se jedná o obrovský výkon. To platí i z ekonomického hlediska. Vozidla jsou stále velmi drahá. Navíc končí federální financování. Naším cílem však zůstává kompletně přeměnit flotilu do začátku roku 2030 .“ Přeměna hamburské veřejné dopravy na elektromobilitu je financována 160 miliony eur od Spolkového ministerstva pro digitalizaci a dopravu (BMDV). HOCHBAHN a VHH nakupují celkem 472 elektrobusů a vytvoří 700 dobíjecích stanic. HOCHBAHN je financována částkou 97,3 milionů eur. Podpora od federální vlády nyní končí. Od roku 2020 HOCHBAHN nakupuje pouze bezemisní autobusy. Ty v současnosti vyjíždí ze tří míst, z autobusové vozovny Alsterdorf (v roce 2019 otevřené nejmodernější depo v Evropě), Hummelsbüttel a Langenfelde. Začátkem dubna bude následovat autobusová vozovna Harburk II, odkud budou elektrické autobusy poprvé nasazovány pro přepravu cestujících v městské části Harburg. Všechny e-busy jsou nabíjeny výhradně zelenou elektřinou. Aktuálně je k dispozici 300 dobíjecích míst a do konce roku se počet zvýší na 400. Aktuálně se staví první hamburské depo pro čistě elektrické autobusy. V létě 2026 bude 130 ekologických elektrobusů sloužit primárně severovýchodně od Hamburku z nového depa HOCHBAHN v Meiendorfu. Na projektu nového zázemí je zajímavá jeho důsledná udržitelná orientace: všechny střechy budou ozeleněny, vybaveny fotovoltaickými systémy a využívány jako zásobníky dešťové vody. Takto soustředěná voda se využije v mycím systému a následně recykluje. Odpadní teplo z nabíjecí technologie se využije k zásobování budov teplem. Fasády a zvukotěsné stěny bude pokrývat zeleň. Depo v budoucnu zajistí lepší rozvoj severovýchodu Hamburku (Bergstedt, Volksdorf, Rahlstedt, Sasel a Farmsen-Berne). Autobusy v lokalitě Meiendorf budou umístěny blíže k jejich trasám a zabrání se zbytečným jízdám naprázdno. Zásadní pro úspěšné využití e-busů v Hamburku je jejich dojezd. Zatímco první sériově vyráběný elektrický autobus měl dojezd kolem 150 kilometrů, dnešní vozidla běžně bez dobíjení až 270 kilometrů (sólo) nebo 230 kilometrů (kloubové autobusy) bez dobíjení. Cesta HOCHBAHN k autobusům bez emisí Na konci roku 2018 projel Hamburkem první elektrický autobus připravený k sériové výrobě . V létě 2020 v dosud největším německém tendru zadal HOCHBAHN zakázku až na 530 e-busů: Daimler Buses, Solaris a MAN Truck & Bus dodávají sólo a kloubové bateriové autobusy do Hamburku průběžně do roku 2025. První bezemisní kloubové autobusy jezdí pro HOCHBAHN od léta 2021 a nabízejí místo pro přibližně 100 cestujících. V závislosti na provozních podmínkách dosahují dojezdu téměř 200 kilometrů – a ušetří v průměru kolem 80 tun CO2 ročně ve srovnání s naftovým autobusem. Pro velkou revoluci v Hamburku využije HOCHBANH také vodík. Od druhé poloviny roku 2024 bude městem jezdit pět sériově vyráběných H2 autobusů. V březnu 2023 získal polský výrobce Solaris objednávku na Urbino 12 hydrogen . Autobusy s dojezdem 350 kilometrů budou tankovat na veřejné vodíkové čerpací stanici poblíž hamburského letiště. Pět objednaných vozidel bude dotováno Spolkovým ministerstvem pro digitalizaci a dopravu (BMDV) 80 procenty dodatečných investičních nákladů ve srovnání se srovnatelnými dieselovými autobusy. Většina vozového parku HOCHBAHN šetrného ke klimatu bude v budoucnu poháněna bateriemi, palivový článek však zůstává strategickou volbou. Zkušenosti z jejich provozu sbírá dopravce od roku 2014 na lince 109. HOCHBAHN zdůrazňuje svůj závazek k životnímu prostředí globálně. Proto při zadávání výběrových řízení na elektrické nebo vodíkové autobusy uplatňuje kritéria udržitelnosti. Nevýhodou elektromobility je, že vozidla na baterie jsou kritizována z důvodu možných negativních ekologických a sociálních dopadů výroby baterií. V současné době však neexistuje žádný certifikát pro udržitelně vyráběnou baterii. Ve výběrovém řízení proto chce od výrobců autobusů vědět stav v oblasti udržitelnosti v místě výroby autobusů a požaduje také transparentnost opatření péče o lidská práva v řízení dodavatelů a v podrobnějších fázích hodnotového řetězce od baterie až po těžbu surovin. Velký důraz na udržitelnost v dodavatelském řetězci kladl při první objednávce autobusů na palivové články. Byly požadovány podrobné informace o rizicích udržitelnosti a opatřeních ke snížení rizik v celém dodavatelském řetězci – až po těžbu surovin.

person rebus  date_range 26.03.2024

Řecký ministr infrastruktury a dopravy podepsal 19. března 2024 smlouvu na dodávku 200 nových 12metrových autobusů na zemní plyn s Industria Italiana Autobus. Citymood by měly být dodány postupně do první poloviny roku 2025 a doplní sólo elektrické Yutong a kloubové na CNG od IVECO BUS.

Nízkopodlažní Citymood 12m CNG Euro VI třídy 1 s kapacitou pro 88 cestujících "je vybavený všemi nejmodernějšími technologiemi z hlediska bezpečnosti, spotřeby a nízkého dopadu na životní prostředí," uvádí Industria Italiana Autobus (IIA). Součástí smlouvy je kompletní servis po dobu 5 let. Autobusy Citymood 12 CNG se vyrábí v závodě ve Flumeri v jižní Itálii (asi 100 km západně od Neapole). Podle IIA jsou v italských městech v provozu tisíce těchto vozidel, deset vozidel s pohonem na CNG dodala do Parmy vloni v listopadu. Zakázka do Řecka je ale první zahraniční zakázkou, v souladu s plánem IIA. V ulicích Athén bude do konce roku 2025 celkem 440 nových autobusů. Prvních 140 elektrických 12m přijelo z Číny a 100 kloubových Urbanway na CNG vyrábí pro Atény IVECO BUS v Annonay ve Francii. Řecká vláda plánuje do roku 2027 do Atén a Soluni nakoupit 1 300 ekologických auobusů.

person rebus  date_range 25.03.2024

Během osmi let může jezdit v Děčíně až 20 elektrických bateriových autobusů. Dopravní podnik města Děčína zveřejnil výběrové řízení na jejich dodávky. S vítězným uchazečem uzavře rámcovou dohodu.

Na základě rámcové dohody může dopravní podnik vozidla objednávat v případě, že získá financování z dotačního programu IROP. Objednané vozy musí být dodány do 12 měsíců. Dopravní podnik poptává bateriové 100% nízkopodlažní elektrické autobusy o délce 12 - 13 s dojezdem minimálně 230 km v režimu rychlodobíjení, součástí výbavy má být zásuvka CCS Combo 2 pro pomalé i rychlé dobíjení baterií. Autobusy s pokročilými asistenčními systémy pro řidiče mají být kromě klimatizace, USB zásuvek a Wi-Fi, vybaveny informačními panely a sčítačím zařízením. Předpokládaná hodnota zakázky činí 265 750 000 Kč, tzn. 13 287 500 Kč za jeden vůz. Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Dopravní podnik prováděl před zahájením výběrového řízení tržní konzultace s Daimler Buses Czech Republic, Iveco Czech Republic, MAN Truck & Bus Czech Republic, SOLARIS CZECH, SOR Libchavy a ŠKODA ELECTRIC. Několik elektrických autobusů také vyzkoušel v provozu.

person rebus  date_range 22.03.2024

Volvo Buses představilo meziměstský autobus 8900 Electric. K dispozici bude ve vybraných evropských zemích v roce 2025. Je založen na nové platformě BZR Electric.

Elektrický nízkopodlažní autobus pro městský, meziměstský a příměstský provoz, který Volvo Buses představilo 20. března v Göteborgu, bude v nabídce ve dvou a třínápravových verzích pro až 110 cestujících. Může být vybaven čtyřmi až šesti bateriemi s kapacitou 90 kWh. Elektrický pohon je k dispozici buď jako jednomotorový s výkonem 200 kW nebo dvoumotorový s výkonem 400 kW. Volvo 8900 Electric je postaven na právě uvedeném podvozku Volvo BZR Electric - založeném "na společné architektuře Volvo Group pro trakci, ukládání energie a pokročilých asistenčních systémech". Karoserii pro Volvo 8900 Electric bude vyrábět partner Volvo Buses společnost Manufacturing Commercial Vehicles (MCV). S MCV uzavřel švédský výrobce partnerství poté, co se vloni rozhodl ukončit v Evropě výrobu kompletních autobusů. Dohoda stanoví, že MCV bude od poloviny roku 2024 vyrábět karoserie pro elektrické městské autobusy v licenci a společně vyvinou elektrický meziměstský autobus . Dvounápravová verze 8900 Electric s celkovou délkou 12,3 metru nabízí místo pro 88 cestujících, z nichž 43 může sedět. Třínápravová verze o délce 14,9 metru uveze 110 cestujících, z toho 57 sedících. Celková hmotnost menšího 8900 Electric je 20,6 tuny a 27 tun delší verze. Šířka a výška obou variant jsou shodné, a to 2,55 a 3,6 metru. Rozvor náprav se liší o 90 centimetrů (třínápravové: 7m; dvounápravové: 6,1m). Dvanáctimetrový autobus může být vybaven čtyřmi nebo pěti balíčky baterií, tzn. 360 nebo 450 kWh. Třínápravový čtyřmi až šesti balíčky, tzn. maximální kapacitu 540 kWh. Jen den před uvedením autobusu 8900 Electric představila společnost Volvo Buses novou platformu BZR Electric, na které je nový elektrický autobus postaven. BZR Electric podporuje vozidla s délkou 9,5 až 14,9 metru a maximální nominální kapacitou baterie 540 kWh. Autobusy lze nabíjet kabelem a volitelně přes OppCharge. Kromě MCV mohou nový podvozek využívat pro nástavby i další výrobci. Volvo 8900 Electric bude dodáváno se všemi systémy aktivní bezpečnosti Volvo Buses. Patří mezi ně několik bezpečnostních prvků se zvláštním zaměřením na ochranu zranitelných účastníků silničního provozu, jako jsou cyklisté a chodci. "Systém varování před srážkou od Volvo nereaguje pouze na vozidla, což je zákonný požadavek, ale také na chodce a cyklisty. Bezpečnostní systémy překračují nové předpisy EU i zákonné požadavky většiny zemí mimo EU", zdůranilo Volvo Buses. sustainable-bus , volvo-buses.com

person rebus  date_range 21.03.2024

Nejnovější objednávka provozovatele veřejné dopravy v hlavním městě Abidjanu na 410 autobusů je pokračováním dlouhodobé spolupráce IVECO BUS a SOTRA. Počet autobusů značky IVECO ve vozovém parku SOTRA se zvýší na celkem 1 460.

Stávající vozový park Société des Transports Abidjanais (SOTRA) posílí 300 autobusů CROSSWAY Low Entry, 60 minibusů DAILY a poprvé dodá IVECO BUS také 50 autokarů EVADYS. IVECO BUS podepsala smlouvu na dodání 410 vozidel, všechny budou dodány mezi koncem roku 2024 a začátkem roku 2025. Flotila 900 autobusů Crossway LE a Crealis z let 2018 a 2019 se tak ještě letos začne rozrůstat. Gauthier Ricord, obchodní ředitel pro Afriku a Blízký východ, uvedl: „ Ve společnosti IVECO BUS jsme hrdí na to, jak naše dlouhodobá spolupráce přispěla k rozvoji sítě veřejné dopravy Pobřeží slonoviny s našimi účinnými a udržitelnými řešeními mobility ." Minibusy DAILY budou využívány pro transfery v rámci města Abidjan a také pro meziměstské spoje s Bouaké, Yamoussokro, San Pedro a Korhogo. Vyrábí se přímo v Abidžanu, kde IVECO BUS otevřela před dvěma lety výrobní linku . CROSSWAY Low Entry doplní současný vozový park a přispěje k rozšíření sítě veřejné dopravy v Abidjanu. Autokary EVADYS – první ve vozovém parku SOTRA – pojmou 49 cestujících, poskytují pohodlný interiér a nabízejí vybavení, jako je kuchyňka a toalety. EVADYS budou sloužit pro turistickou dopravu po zelé zemi i na mezinárodních trasách napříč africkým kontinentem. EVADYS a autobusy CROSSWAY pro přepravu v Africe vyrobí ve Vysokém Mýtě. IVECO BUS poskytne SOTRA kompletní řešení, které zahrnuje školení, díly a profesionální technický servis, aby bylo zaručeno, že vozidla budou vždy fungovat co nejlépe. Vývozní úvěr financující zakázku pojistí exportní pojišťovna EGAP. Pokračuje tak úspěšná spolupráce v rámci níž v minulosti vysokomýtský výrobce dodal do Afriky již několik stovek vozů. „IVECO BUS opakovaně potvrzuje, že patří mezi světovou špičku v oboru. A to i na tolik důležitém trhu jako je Pobřeží Slonoviny. Zakázka byla finalizována několik měsíců po podnikatelské misi vedené premiérem Petrem Fialou ,“ dodává předseda představenstva EGAP David Havlíček Financování těchto dodávek poskytne Československá obchodní banka s podporou státní exportní pojišťovny EGAP. ČSOB dlouhodobě podporuje společnost Iveco Czech Republic v jejich obchodních příležitostech na tomto teritoriu, které významně přispívají ke kvalitativnímu rozvoji dopravní infrastruktury země a její udržitelnosti. „ Díky spolupráci se společností Iveco Czech Republic na dodávkách autobusů a souvisejících služeb si ČSOB pro vládu Pobřeží slonoviny dlouhodobě udržuje pozici stabilního a spolehlivého partnera pro poskytování na míru připravených finančních řešení .“ dodává Filip Černý, Head of Export Finance ČSOB. S využitím TZ Iveco Group

person rebus  date_range 20.03.2024
Reklama
Informační stojany
Reklama
BUSE
Reklama
Tezas
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací