Pro Teplicko se chystají nové 'dlouhé' SETRY
Nejdelší model SETRA řady MultiClass 400 je 14,6 metrů dlouhý, nízkopodlažní, s třemi nápravami. Pro Ústecký kraj bude v zelené barvě. Foto ICOM transport

Koncern ICOM transport bude mít ve svém vozovém parku první nízkopodlažní patnáctimetrové autobusy SETRA. Vyjedou v Ústeckém kraji.
Koncern ICOM transport bude mít ve svém vozovém parku první nízkopodlažní patnáctimetrové autobusy SETRA. Vyjedou v Ústeckém kraji.
ČSAD Slaný, jedna ze společností ICOM transport, bude zajišťovat dopravní obslužnost na Teplicku od 1. prosince 2021. Jezdit bude ve dvou oblastech, v příměstské a meziměstské dopravě. Příměstskou dopravu bude obsluhovat jedenadvacet zbrusu nových nízkopodlažních patnáctimetrových vozů SETRA. Ty budou navíc první v koncernu ICOM, který sice už v minulosti dlouhé SETRY používal, ale ty ještě nebyly nízkopodlažní. Investice vyjde zhruba na 140 milionů korun.

SETRA S 418 LE business třídy MultiClass

Nejdelší model řady MultiClass 400 je 14,6 metrů dlouhý s třemi nápravami a vysokou kapacitou a samozřejmě je nízkopodlažní.  Pojme až 61 sedících cestujících. Vzhled navazuje na klasické tvary a funkční prvky, které jsou typické pro meziměstské autobusy SETRA.

Základní části karoserie se vyrábí v českém výrobním závodě EvoBusu v Holýšově, dokončení výroby probíhá v německých závodech v Mannheimu a Neu-Ulm.

Autobusy budou v provedení zeleného designu podle požadavků Ústeckého kraje.

ICOM transport


Pro Teplicko se chystají nové 'dlouhé' SETRY
Téměř 15 metrů dlouhá SETRA S 418 LE business má 61 sedadel. Foto ICOM transport
Pro Teplicko se chystají nové 'dlouhé' SETRY
Kabina řidiče má velkorysé a ergonomické provedení. U sloupku řízení lze pohodlně nastavit výšku i sklon tak, aby řidič mohl přehledně odečítat všechny důležité informace na moderním centrálním displeji. Foto ICOM transport