e-ATAK představený v roce 2019 je nejpreferovanějším elektrickým midibusem ve Francie, Rumunsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Řecku a Lucembursku. V Lucembursku je největší flotila elektrických midibusů v zemi tvořena e-ATAK a používají se i v meziměstské dopravě.
e-ATAK představený v roce 2019 je nejpreferovanějším elektrickým midibusem ve Francie, Rumunsku, Itálii, Španělsku, Portugalsku, Řecku a Lucembursku. V Lucembursku je největší flotila elektrických midibusů v zemi tvořena e-ATAK a používají se i v meziměstské dopravě.
e-ATAK od tureckého Karsan v roce 2022 zopakoval prvenství na trhu z roku 2021. Karsan se odvolává na analýzu Chatrou CME Solutions. Rok 2022 skončil pro Karsan e-ATAK s tržním podílem 40 % v elektromidibus segmentu, na trh uvedl 113 vozů.
Karsan e-ATAK má lithium-iontový akumulátor o celkové kapacitě 220 kWh od BMW, který podle výrobce poskytuje dojezd až 300 kilometrů na jedno nabití, které trvá 5 hodin nebo 3 hodiny rychlonabíjením. 8,3 metru dlouhý midibus pohání centrální elektromotor Dana TM4 SUMO MD o výkonu 230 kW. K dispozici je také samořiditelná verze Autonomous e-ATAK úrovně 4 podle standardu SAE J3016. První poskytuje služby veřejné dopravy v norském Stavangeru, kde přepravuje studenty a univerzitní zaměstnance na Michigan State University (MSU).

Do Mníšku pod Brdy dorazily první vodíkové autobusy
Po Bruselu jezdí 56 nových kloubových autobusů eCitaro
Autobusy SOR se po 15 letech vrátí do Chomutova a Jirkova


