Střídání v renovační dílně: Gräf&Stift odjíždí a začínají práce na Tatře 85
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Renovátoři z okruhu Historic Bus Prague léčí plechová srdce historie. Velká fotoreportáž.
Středa, 04. května 2011,dabra
Unikátní autobus TATRA 85 - jediný autobus , který byl v tomto provedení vyroben v letech 1938 až 1939 - vystřídal v renovační dílně svého neméně vzácného kolegu Gräf & Stift z let 1939 až 1940. Autobus TATRA 85 byl vyroben na podvozku nákladního automobilu TATRA 85 a byl osazen dieselovým motorem Tatra, vodou chlazeným. Poslední využití tohoto vozu byl včelín. Na podvozku TATRA 85 byl postaven ještě jeden autobus (s jinou karosérií), ten se nezachoval. Autobus Gräf & Stift, nalezený také jako včelín, byl s největší pravděpodobností postaven na dodaném podvozku ve firmě J.Sodomka (později Karosa) ve Vysokém Mýtě. Včera opět najel bez jakýchkoliv problémů sám na přepravní návěs. To opět potvrzuje, že "lékaři plechových srdcí " to umí.

Gräf & Stift - práce postupují.


Čerstvé snímky redakce doplnila mozaikou ze záběrů Tatrz 85 ze září 2010.
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Květen 2011 © Historic Bus Prague
Září 2010 © Jan Arazim
Září 2010 © Jan Arazim
Zpět