Z předávání rozhlasového přenosového vozu Karosa A-30-N ČSAD autobusy Plzeň.
Ředitel Čro Plzeň Zdeněk Levý a ředitel ČSAD autobusy Plzeň Miroslav Hucl u autobusu v prostoru za budovou Čro v Plzni.
Další
Midibusy na podvozku nákladního vozu Avia (Renault Saviem) vyráběla Karosa na přelomu 60. a 70. let 20. století. Fotoreportáž.
Úterý, 01. dubna 2008, dabra
Kromě prototypu midibusu a jednoho "luxu" pro 20 cestujících bylo postupně vyrobeno 11 přenosových vozů Československého rozhlasu. Midibus měl původně doplňovat nabídku Karosy v segmentu malých autobusů k současně vyráběným velkým autobusům řady Š 11. K sériové výrobě pravděpodobně v rámci dělby práce v RVHP však nikdy nedošlo. Konkrétní plzeňský "Rozhlasový přenosový specielní skříňový automobil" vyrobila na podvozku Avia A-30-N vysokomýtská Karosa v roce 1971. Vůz, který podle záznamu v TP sloužil přes 20 let, bude renovován společností ČSAD autobusy Plzeň ve spolupráci se servisní společností BONAVIA, která také zajistila hladký a rychlý převoz z garáží Čro Plzeň na Borech do Doubravky. Informace ČSAD autobusy Plzeň k využití autobusu přineseme později.
V areálu ČSAD autobusy Plzeň.