
Duální trolejbus Trolza Megapolis na konečné u elektrárny, kam dojíždí napájen bateriemi, Novosibirsk, 23.5.2014 © Jan Marek
Komentované autobusové záběry z měst Novosibirsk, Irkutsk, Bajkal - Listvjanka a Ulan-Ude.
Komentované autobusové záběry z měst Novosibirsk, Irkutsk, Bajkal - Listvjanka a Ulan-Ude.

Trolejbus Trolza Megapolis v duální verzi na lince 5A, Novosibirsk, 23.5.2014 © Jan Marek

Východní část Ruska je plná ojetých autobusů z Jižní Koreje – od poměrně starých po zánovně vyhlížející. Všechny jsou však v podstatě stejného provedení – vysoká podlaha a dvoje dveře, z toho přední skládací a zadní posuvné, Irkutsk, 25.5.2014 © Jan Marek

Ještě jednou trolejbus u elektrárny, Novosibirsk, 23.5.2014 © Jan Marek

Jeden z menších autobusů, opět jihokorejského původu – KIA Cosmos, zachycený na břehu Bajkalu, Listvjanka, 27.5.2014 © Jan Marek

IMG_3709 – Ulan-Ude je jedno z mála měst, kde i v roce 2014 lze (byť již relativně vzácně) potkat na pravidelných linkách autobusy PAZ-672, 28.5.2014 © Jan Marek

Interiér PAZu 672, Ulan-Ude, 28.5.2014 © Jan Marek

Autobus KAvZ-3976 na podvozku nákladního automobilu GAZ – tyto vozy archaického provedení s „čumákem“ se vyráběly až do roku 2007, ovšem téměř všechny jezdí, stejně jako tento, pouze jako neveřejné zaměstnanecké svozy, případně jako školní autobusy, Ulan-Ude, 28.5.2014 © Jan Marek

Autobus PAZ-3205 a billboard s reklamou na chléb, Ulan-Ude, 28.5.2014 © Jan Marek

Autobus LAZ-695, vypadající skoro jako nový, což vlastně nemusí být daleko od pravdy – v této podobě se vyráběly do roku 2006 a generální opravy na nich probíhají dodnes, Ulan-Ude, 28.5.2014© Jan Marek

Naopak tento PAZ-672 toho již evidentně pamatuje mnoho…, Ulan-Ude, 28.5.2014 © Jan Marek

Interiér PAZu 672 z předešlého snímku, Ulan-Ude, 28.5.2014 © Jan Marek
