
Prototyp ARC © Jan Spousta
Detailněji záběry přestavby autobusu 21 Ab na bateriový trolejbus. Pestré složení autoparku - od škodováckých 14 a 15 Tr po Volvo.
Detailněji záběry přestavby autobusu 21 Ab na bateriový trolejbus. Pestré složení autoparku - od škodováckých 14 a 15 Tr po Volvo.
Na záběrech jsou zachyceny klasické trolejbusy Škoda 14 Tr a 15 Tr. Trolejbus Ikarus 280T je mezi autobusy Ikarus 280 (trolejbus má klasickou mřížku přes chladič, zatímco autobusy mají čelo daleko víc zakryté). Autobusy patrně slouží ve na trolejbusových trasách, protože klasickou autobusovou MHD zajišťují modrobílé "Volány". Z přestaveb je zajímavý trolejbus Volvo a Mercedes-Benz Citaro.
Zachycen je také kloubový "prototyp" ARC, (elektrifikovaný v dílnách SzKT), který využívá elektrickou výzbroj především od Cegelecu. Tyto karosérie začne ovšem v rámci větší zakázky letos vybavovat elektrovýzbrojí Škoda Electric.
Na záběrech pak lze kromě tradičního Škoda 21 Tr najít vozidla - autobusy 21Ab, zakoupené z různých českých měst pro přestavbu na trolejbus s pomocnými bateriemi. Bateriový pohon by měl ujet se zárukou 1,5 km, do úplného vybití maximálně až 4 km, elektrická část je Cegelec a konstrukce jednoho místního výrobce.
2010: MELANO Magazin: Ikarus: návrat?
Zachycen je také kloubový "prototyp" ARC, (elektrifikovaný v dílnách SzKT), který využívá elektrickou výzbroj především od Cegelecu. Tyto karosérie začne ovšem v rámci větší zakázky letos vybavovat elektrovýzbrojí Škoda Electric.
Na záběrech pak lze kromě tradičního Škoda 21 Tr najít vozidla - autobusy 21Ab, zakoupené z různých českých měst pro přestavbu na trolejbus s pomocnými bateriemi. Bateriový pohon by měl ujet se zárukou 1,5 km, do úplného vybití maximálně až 4 km, elektrická část je Cegelec a konstrukce jednoho místního výrobce.
Návrat do Szegedu II.: Autobusy v městské a příměstské dopravě
Návrat do Szegedu I.: Autobusy na autobusovém nádraží
Závěrečnou konferenci evropského projektu TROLLEY hostil Szeged
Jan Spousta
2010: MELANO Magazin: Ikarus: návrat?
2009: Záběry autobusů Volvo AlfaBusz ...
2009:6. BUSZFESZTIVÁL:3. série fotografií z Maďarska: Volvo a Alfa Busz, VDL a Rába a ...
...
Příště se podíváme na historická vozidla a 15 Tr v dílnách.
2009:6. BUSZFESZTIVÁL:3. série fotografií z Maďarska: Volvo a Alfa Busz, VDL a Rába a ...
...
Příště se podíváme na historická vozidla a 15 Tr v dílnách.

Klasická 21 Tr v ulicích © Jan Spousta

Spolu s karosériemi 21 Ab v depu © Jan Spousta

Přestavba 21 Ab na bateriový trolejbus © Jan Spousta

Přestavba 21 Ab na bateriový trolejbus © Jan Spousta

Přestavba 21 Ab na bateriový trolejbus © Jan Spousta

Přestavba 21 Ab na bateriový trolejbus © Jan Spousta

Prototyp ARC © Jan Spousta

Prototyp ARC © Jan Spousta

Prototyp ARC (se 14 Tr) © Jan Spousta

Přestavba Citaro © Jan Spousta

Ikarusy © Jan Spousta

Ikarus 280T a 280 © Jan Spousta

Přestavba Volvo © Jan Spousta

Přestavba Volvo © Jan Spousta

14 Tr v ulicích © Jan Spousta

14 Tr v ulicích © Jan Spousta

15 Tr v ulicích © Jan Spousta

15 Tr v ulicích © Jan Spousta