Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál

pro Banskou Bystricu je těsně před dokončením. V hale se kompletují i zelenobílé kloubové trolejbusy Škoda 27 Tr Solaris pro Plzeň a modrožluté Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii.
pro Banskou Bystricu je těsně před dokončením. V hale se kompletují i zelenobílé kloubové trolejbusy Škoda 27 Tr Solaris pro Plzeň a modrožluté Škoda 26 Tr Solaris pro Sofii.
4.11.2010: Trolejbus Škoda 30 Tr SOR na zkušebních jízdách v Plzni 4.11.2010
Díky vstřícnosti Škoda Electric se mohou čtenáři BUSportálu podívat opět jako jedni z prvních na trolejbus Škoda 30 Tr SOR pro Banskou Bystricu, a to včetně sympatického řešení interiéru. Trolejbusy v karosérii SOR (bez agregátu) jsou podobně jako karosérie Solaris klasicky trolejbusově průhledné zadním oknem - karosérie Citelis to z principu neumožňuje. Poděkování (JŠ) za pořízení záběrů shora.
Dagmar Braunová

Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál
Na návštěvě ve Škoda Electric: První trolejbus Škoda 30 Tr SOR s karosérií NB12
© BUSportál