včetně dvou vozů z připravované flotily pro IAA v Hanoveru. Informace z prezentace  a fotoreportáž  z výroby. 
								včetně dvou vozů z připravované flotily pro IAA v Hanoveru. Informace z prezentace  a fotoreportáž  z výroby. 
								Akce byla pořádána Setrou pro média  22.7.2010 jako předpremiéra před pro německé výrobce velmi prestižním veletrhem užitkových vozidel IAA v Hanoveru letos na podzim. Jak je u značek EvoBusu zvykem, je u vozidel kladen velký důraz na pohodlí a bezpečnost  cestujících. Proto se ulmský výrobce věnuje intenzivně právě sedadlům a s vývojem seznamuje i média. Spolu s prezentací samotných sedadel  bylo možno vidět v předstihu i dva exponáty - vozidla pro veletrh, nízkopodlažní  S 415 NF a autokar S 415 GT-HD,  vybavená novou generací sedadel. 
Nový je bezpečnostní koncept s aranžmá bezpečnostního pásu s umístěním přezek na straně do uličky s jednoduchým přístupem při ev. vyprošťování. Lepší a jednodušší přístup je zajištěn i na bočních sedadlech (obr.2).
Pro područky je hlavním prvkem intuitivní ovládání s jednoduchým porozuměním pro cestující s adjustací kolébkovým spínačem. Přezka pro pás je vně čalounění s jednoduchým přístupem pro všechny pozice područky. Sklon opěradla je možno adjustovat. (obr.3).
Rám sedadla vyrobený v předmontáži zkracuje proces výroby a zajišťuje kvalitu. Je zajištěna i vysoká míra dostupnosti součástek a soudržnost s čalouněním opěradla. Výrobní postupy a zařízení jsou stanardizované. Totožnost designu všech sedadel v sadě je zajišťena laserovým navedením při kompletaci.
V rámci jedné koncepce vyvinul výrobce dva modely - Route pro Business Class a Voyage pro Top Class (obr.4).
							Testovací vůz Setra S 415 GT-HD se zastavil na konci dubna v České republice
Nová řada sedadel je plně integrovaná do porftfolia vozidel výrobce. Největší vliv na vývoj měly jak požadavky trhu, tak i nové technologie a zpětná vazba zákazníků a servisů. Koncepce sedadel vychází z čalounění sedadla včetně potahů, řešení bezpečnostního pásu, područek a jejich ovládání a opěradla. Rám sedadla je vyroben v předmontáži. Zlepšení pohodlí je dáno ergonomikou esovité čelní hrany a odpruženým rámem, který zároveň umožňuje snížení hmotnosti zeslabením pěnové vrstvy. Úspora je 3 kg na dvojsedadle (obr.1).Nový je bezpečnostní koncept s aranžmá bezpečnostního pásu s umístěním přezek na straně do uličky s jednoduchým přístupem při ev. vyprošťování. Lepší a jednodušší přístup je zajištěn i na bočních sedadlech (obr.2).
Pro područky je hlavním prvkem intuitivní ovládání s jednoduchým porozuměním pro cestující s adjustací kolébkovým spínačem. Přezka pro pás je vně čalounění s jednoduchým přístupem pro všechny pozice područky. Sklon opěradla je možno adjustovat. (obr.3).
Rám sedadla vyrobený v předmontáži zkracuje proces výroby a zajišťuje kvalitu. Je zajištěna i vysoká míra dostupnosti součástek a soudržnost s čalouněním opěradla. Výrobní postupy a zařízení jsou stanardizované. Totožnost designu všech sedadel v sadě je zajišťena laserovým navedením při kompletaci.
V rámci jedné koncepce vyvinul výrobce dva modely - Route pro Business Class a Voyage pro Top Class (obr.4).
Z prezentace Setry jsme vybrali 4 obrázky, pod nimi pak následuje fotoreportáž z výrobních prostor.
Setra připravuje pro IAA v Hanoveru novou generaci sedadel - úvodní informace
Dagmar Braunová
								Na návštěvě ve výrobě sedadel Setra v Neu Ulmu © BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								© BUSportál
								
								Obr. 1 - z prezentace Setra
								
								Obr. 2 - z prezentace Setra
								
								Obr. 3 - z prezentace Setra
								
								Obr. 4 - z prezentace Setra
						
                
                
                
										Tisíc nových autobusů Kravtex v Maďarsku 
									
										Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
									
										První autobusy IVECO Streetway se systémy ADAS v Praze
									

                
                