Dvanáctimetrové ie-tram budou mít 3 dveře a 9 kamer. Velké zasklené plochy budou přizpůsobeny proti slunečnímu záření. Foto web aixenprovence
Dvanáctimetrové e-busy jsou určeny pro vysokorychlostní linku Aixpressu ve francouzském městě Aix en Provence. Irizar jich dodá v roce 2019 patnáct.
Dvanáctimetrové e-busy jsou určeny pro vysokorychlostní linku Aixpressu ve francouzském městě Aix en Provence. Irizar jich dodá v roce 2019 patnáct.
Irizar e-mobility uzavřel smlouvu s francouzským provozovatelem veřejné dopravy RDT 13 (la Régie Départementale des Transports des Bouches-du-Rhône) na nákup a servis 15 dvanáctimetrových Irizar ie-tram bezemisních autobusů a nabíjecí infrastrukturu.
Aixpress bude propojovat západní část města Aix en Provence s jeho jižní částí. Projekt zahrnuje instalaci příležitostných nabíjecích stanic pro vozidla s pantografy na výchozích a konečných zastávkách linky a dalších smart nabíjecích stanic v depu v Pont de L'Arc. První vozidlo bude dodáno v dubnu 2019 a zbyvající část bude uvedena do provozu v září, hned jak bude zprovozněna linka BHNS Aixpress. 7,2 km dlouhá linka mezi parkovištěm Krypton a parkem Saint-Mitre bude mít 19 zastávek umístěných ve vzdálenosti asi 350 metrů. Autobusy budou odjíždět každých 5 minut a budou obsluhovat důležitá místa ve městě jako je univerzita, vlakové nádraží SNCF, náměstí Rotonde, autobusové nádraží a obytnou zónu ZAC Jas-de-Bouffan. Více než 80 % trasy povede mimo silniční síť. Aixpress má být atraktivním, inovativním a efektivním alternativním řešením proti používání soukromých automobilů a je součástí budoucí expresní metropolitní sítě. Při vytváření trasy věnovalo město pozornost harmonické integraci do městské krajiny Aix en Provence.
l2 metrů dlouhý Irizar ie-tram má sedadla pro 22 osob (plus sedadla pro handicapované a sklápěcí) celková kapacita je maximálně 90 osob. Ie-tram je vybavemo kamerami místo zpětných zrcátek a pro cestující USB porty a WiFi.
Zdroj: Busworld
Aixpress bude propojovat západní část města Aix en Provence s jeho jižní částí. Projekt zahrnuje instalaci příležitostných nabíjecích stanic pro vozidla s pantografy na výchozích a konečných zastávkách linky a dalších smart nabíjecích stanic v depu v Pont de L'Arc. První vozidlo bude dodáno v dubnu 2019 a zbyvající část bude uvedena do provozu v září, hned jak bude zprovozněna linka BHNS Aixpress. 7,2 km dlouhá linka mezi parkovištěm Krypton a parkem Saint-Mitre bude mít 19 zastávek umístěných ve vzdálenosti asi 350 metrů. Autobusy budou odjíždět každých 5 minut a budou obsluhovat důležitá místa ve městě jako je univerzita, vlakové nádraží SNCF, náměstí Rotonde, autobusové nádraží a obytnou zónu ZAC Jas-de-Bouffan. Více než 80 % trasy povede mimo silniční síť. Aixpress má být atraktivním, inovativním a efektivním alternativním řešením proti používání soukromých automobilů a je součástí budoucí expresní metropolitní sítě. Při vytváření trasy věnovalo město pozornost harmonické integraci do městské krajiny Aix en Provence.
l2 metrů dlouhý Irizar ie-tram má sedadla pro 22 osob (plus sedadla pro handicapované a sklápěcí) celková kapacita je maximálně 90 osob. Ie-tram je vybavemo kamerami místo zpětných zrcátek a pro cestující USB porty a WiFi.
Zdroj: Busworld
Vnitřní prostor ie-tram bude mít futuristický design. Foto web aixenprovence

Otokar získává velké zakázky na plynové autobusy do Itálie
SOR Libchavy vyrobí autobusy na CNG pro Košice
Do Lombardie dorazily první kloubové elektrické autobusy…


