Poněkud nahnutý ministr dopravy Milan  Šimonovský v kabině VOLVO (spolu s Are Knophem)
						Z prvního - tiskového - dne veletrhu stručně. Plně nízkopodlažní autobusy SOR (kloubový 18.75 m), nový linkový autobus z Karosy Crossway, Domino - autokar z Irisbusu, tankování vodíku do  autobusu  Mercedes-Benz Citaro na palivové články, vítězný polep Citara podle návrhu studentky a nahnutý ministr dopravy v kabině trucku Volvo.
								Z prvního - tiskového - dne veletrhu stručně. Plně nízkopodlažní autobusy SOR (kloubový 18.75 m), nový linkový autobus z Karosy Crossway, Domino - autokar z Irisbusu, tankování vodíku do  autobusu  Mercedes-Benz Citaro na palivové články, vítězný polep Citara podle návrhu studentky a nahnutý ministr dopravy v kabině trucku Volvo.
								(Další informace k autobusům SOR)
Výroba velkých užitkových automobilů v České republice - to je zejména výroba autobusů. Karosa se v rámci IRISBUS specializuje na linkovou a příměstskou dopravu (Citelisy se budou nadále kompletně nebo části pro finalizaci v Mýtě vyrábět ve francozském Annonay). Segment autokarů je zejména v Itálii (kupř.DOMINO). Malé busy Proxys pocházejí z Turecka. Opačný trend vykazuje SOR. Plně nízkopodlažními autobusy včetně kloubového doplňuje nabídku autobusů v celém spektru městských, příměstských, linkových autobusů a autokarů, a to plně nízkopodlažních, seminízkopodlažních a tradičních. Plynovou variantu ze SORu staví navíc EKOBUS. Zajímavý bude vývoj třetího hráče, třebíčského TEDOMU, který továrnu na autobusy buduje.
Podrobnosti a další materiály o autobusech na AUTOTECu budeme uveřejňovat postupně.
							Výroba velkých užitkových automobilů v České republice - to je zejména výroba autobusů. Karosa se v rámci IRISBUS specializuje na linkovou a příměstskou dopravu (Citelisy se budou nadále kompletně nebo části pro finalizaci v Mýtě vyrábět ve francozském Annonay). Segment autokarů je zejména v Itálii (kupř.DOMINO). Malé busy Proxys pocházejí z Turecka. Opačný trend vykazuje SOR. Plně nízkopodlažními autobusy včetně kloubového doplňuje nabídku autobusů v celém spektru městských, příměstských, linkových autobusů a autokarů, a to plně nízkopodlažních, seminízkopodlažních a tradičních. Plynovou variantu ze SORu staví navíc EKOBUS. Zajímavý bude vývoj třetího hráče, třebíčského TEDOMU, který továrnu na autobusy buduje.
Podrobnosti a další materiály o autobusech na AUTOTECu budeme uveřejňovat postupně.
								Plně nízkopodlažní autobusy SOR. 
								
								Plně nízkopodlažní autobusy SOR. 
								
								Plně nízkopodlažní autobusy SOR. 
								
								Tankování vodíku do autobusu Mercedes-Benz Citaro na palivové články. 
								
								Vítězný polep autobusu Mercedes-Benz Citaro podle návrhu studentky.
								
								Novinka z Karosy - linkový autobus Crossway - definitivní konec řady 9.
								
								Linkový autobus Crossway.
								
								Coach z IRISBUSU - inovované italské DOMINO.
								
								Miss zrcátko - Sunsundegui Sideral.
						
                
                
                
										Speciální mikrobus pro náhradní dopravu v Českém Krumlově
									
										Největší polské letiště s novými autobusy COBUS
									
										SOR vyrobí do Bratislavy 88 kloubových autobusů
									

                
                