Z oficiálního otevření tratě trolejbusu č.15 v Plzni: Nejprve trolejbus(y)
© BUSportál
Další
a bleskojistka. První škodovácký trolejbus pro Plzeň v karosérii Solaris - kloubový Škoda 27 Tr Solaris v zelenobílém trolejbusovém designu na místě i v pohybu. Jako bonus teplický trolejbus při zkušební jízdě Plzní.
Pátek, 27. srpna 2010, dabra
Nová trolejbusová trať v Plzni - pokračujeme
Představení trolejbusu, jehož zeleň se zdá být oproti Citelisům trošku světlejší, bylo součástí oficiálního zahájení provozu nové trolejbusové tratě na Borská pole. K průběhu akce se vrátíme tiskovou zprávou, osobními postřehy a dalšími více zalidněnými záběry. Teplický trolejbus se ocitl v objektivu cestou domů.

O trolejbusu (z TZ)

Kloubový trolejbus ŠKODA 27 Tr Solaris byl schválen do provozu Drážním úřadem v prvním čtvrtletí 2010 a navázal tak na kratší trolejbusy s typovým označením 26Tr (12m) a 28Tr (15m). Součástí jeho vybavení může být i pomocný dieselelektrický agregát, s jehož pomocí je pak trolejbus schopen jízdy mimo trolejovou sít. Výzbroj je z bezpečnostních důvodů zakrytována tak, aby nemohlo dojít k náhodnému dotyku a úrazu elektrickým proudem. Celá karoserie od společností SOLARIS Bus & Coach S. A. je vyrobena z nerezových materiálů. Během brzdění trolejbusu funguje trakční motor jako generátor a rekuperovaná elektrická energie se vrací do trolejové sítě.
Škoda 27 Tr Solaris (18 m) © BUSportál
© BUSportál
Záběr s bleskojistkou © BUSportál
Bleskojistka pro celou sekci © BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
Škoda 28 Tr Solaris (15 m) pro Teplice © BUSportál
© BUSportál
C.I.E.B
Zliner
Volvo DD