Změny ve společnosti Scania pro střední Evropu
Marketing Scanie ve střední Evropě vede nově Romana Polachová, Ondřej Koubek se posouvá do nové role zaměřené na udržitelnost a elektrifikaci značky.
Pondělí, 01. listopadu 2021, rebus
Cílem společnosti Scania je být lídrem na cestě k udržitelnému dopravnímu systému. To zahrnuje technologický náskok, větší zapojení zákazníků, nová partnerství a jednoznačné vymezení Scanie jako iniciátora změn v odvětví přepravní techniky.

Uvedení vozidel BEV a PHEV na trh neznamená jen příležitost, ale také povinnost připravit celou organizaci, aby byla první volbou zákazníků na cestě do nové éry eMobility. Tato transformace je největší změnou dopravního průmyslu v moderní historii, změní potřeby zákazníků a změní také způsob, jakým společnost Scania funguje.

Na základě výše uvedeného Ondřej Koubek, v současnosti Marketing and Communications Manager CER (Central European Region), zastává od 1. listopadu 2021 novou pozici Driving the Shift Director CER. Hlavní zodpovědností role Driving the Shift Director je řídit potřebné změnové kroky v rámci regionu střední Evropy – to se týká všech oblastí, včetně prodejní i servisní sítě s ohledem na udržitelnost a elektrifikaci.

Ve stejný den se Romana Polachová, aktuálně Marketing Coordinator CZ, ujímá role Marketing and Communications Manager CER, což znamená, že bude mít na starosti řízení veškerých marketingových a komunikačních aktivit v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Romana má rozsáhlé zkušenosti z různých marketingových pozic napříč odvětvími včetně automobilového průmyslu a bude pokračovat v transformaci marketingu a komunikace Scanie z tradičního konceptu na partnerskou organizaci fungující na základě dat, generování leadů a nových způsobů komunikace značky.

Scania Czech Republic

Ondřej Koubek, Driving the Shift Director CER. Foto Scania
Romana Polachová, Marketing and Communications Manager CER. Foto Scania
Škoda