Turecký výrobce s českým vlastníkem dodá deset elektrických autobusů do rumunského města Arad. Pět devítimetrových a pět dvanáctimetrových modelů má dorazit příští rok.
Turecký výrobce s českým vlastníkem dodá deset elektrických autobusů do rumunského města Arad. Pět devítimetrových a pět dvanáctimetrových modelů má dorazit příští rok.
TEMSA v únoru oznámila vítězství ve výběrovém řízení na čtyři modely Avenue Electron do rumunského Buzau. S místním prodejcem Anadolu Automobil Rom byla úspěšná i v další zakázce pro město Arad na deset elektrických autobusů, pět MD9 electriCity a pět 12 metrových Avenue Electron. Všechny mají do Rumunska dorazit příští rok.
Výrobce bližší specifikaci autobusů pro Arad neuvádí, Avenue Electron může být dodáván s kapacitou baterie od 240 do 360 kWh. Při plném nabití by měl autobus ujet vzdálenost 230 kilometrů, výrobce dříve uvedl, že autobus ujel 90 kilometrů s devítiminutovým nabíjením.
Model MD9 electriCity s téměř deseti metry má 26 sedadel a pojme až 59 osob. Je vybaven elektromotorem s výkonem 250 kW a 230 kWh bateriemi, které se nabijí za dvě hodiny nabíječkou 150 kW. Po loňském upgradu uvádí výrobce dojezd 400 kilometrů.
Avenue Electron měl premiéru v roce 2018 v Německu. V červnu 2019 MD9 electriCITY ve Stockholmu. V lednu 2021 začala TEMSA ve svém závodě v Adaně vyrábět pro své elektrické autobusy i baterie. Do roku 2025 plánuje pokrýt více než polovinu výroby autobusy na elektrický pohon.
Výrobce bližší specifikaci autobusů pro Arad neuvádí, Avenue Electron může být dodáván s kapacitou baterie od 240 do 360 kWh. Při plném nabití by měl autobus ujet vzdálenost 230 kilometrů, výrobce dříve uvedl, že autobus ujel 90 kilometrů s devítiminutovým nabíjením.
Model MD9 electriCity s téměř deseti metry má 26 sedadel a pojme až 59 osob. Je vybaven elektromotorem s výkonem 250 kW a 230 kWh bateriemi, které se nabijí za dvě hodiny nabíječkou 150 kW. Po loňském upgradu uvádí výrobce dojezd 400 kilometrů.
Avenue Electron měl premiéru v roce 2018 v Německu. V červnu 2019 MD9 electriCITY ve Stockholmu. V lednu 2021 začala TEMSA ve svém závodě v Adaně vyrábět pro své elektrické autobusy i baterie. Do roku 2025 plánuje pokrýt více než polovinu výroby autobusy na elektrický pohon.

Hradecký dopravní podnik objednal od Škodovky deset…
Elektrické autobusy Solaris zamíří do Lipska
IVECO BUS dodává do Argentiny svůj první podvozek na zemní…


