Solaris dodal loni do rumunského města 26 trolejbusů, dalších 25 Solaris Trollino 18 je objednáno. Město s 300 tisíci obyvateli má v provozu i přes padesát elektrobusů SOR.
Solaris dodal loni do rumunského města 26 trolejbusů, dalších 25 Solaris Trollino 18 je objednáno. Město s 300 tisíci obyvateli má v provozu i přes padesát elektrobusů SOR.
21. prosince podepsaly Solaris a magistrát města Brašov smlouvu na 25 nízkopodlažních trolejbusů Solaris Trollino 18. V červenci 2020 už výrobce do města dodal 26 vozidel tohoto typu. Tentokrát nebudou s elektrovýzbrojí od Škoda Electric.
V Brašově Trollina nahradí naftové autobusy na nově vybudovaných trolejbusových linkách. Hlavním účelem projektu spolufinancovaného EU je snížení emisí znečišťujících látek v centru města. Objednané modely budou vybaveny elektromotorem o výkonu 240 kW. Díky bateriím ujedou část trasy i bez trolejí.
Všechny vozy Trollino budou vybaveny účinnou klimatizací, monitorovacím systémem, informačními panely a USB nabíječkami. 18 metrů dlouhé Trollino pojme až 133 cestujících, 41 sedících.
Brašov je jedním z pěti rumunských měst, která mají vozidla Solaris bez emisí, jak trolejbusy, tak elektrické autobusy. Od roku 2002 dodal výrobce rumunským dopravcům téměř 300 vozidel - více než 100 Trollino a 41 bateriových autobusů Urbino 12.
Na řadě zakázek Solaris se podílela i plzeňská Škodovka, která vybavuje vozidla elektrovýzbrojí. V srpnu například oznámila zakázku pro Solaris na 23 nových trolejbusů do měst Ploješť a Mediaș. S českou stopou tak bude jezdit v Rumunsku více než 170 trolejbusů.
Bezemisní dopravu v Brašově zajišťují také elektrobusy od SOR Libchavy. Do města přijelo z Čech už několik desítek elektrických autobusů, které do konce roku 2020 ujely 315 tisíc kilometrů.
V Brašově Trollina nahradí naftové autobusy na nově vybudovaných trolejbusových linkách. Hlavním účelem projektu spolufinancovaného EU je snížení emisí znečišťujících látek v centru města. Objednané modely budou vybaveny elektromotorem o výkonu 240 kW. Díky bateriím ujedou část trasy i bez trolejí.
Všechny vozy Trollino budou vybaveny účinnou klimatizací, monitorovacím systémem, informačními panely a USB nabíječkami. 18 metrů dlouhé Trollino pojme až 133 cestujících, 41 sedících.
Brašov je jedním z pěti rumunských měst, která mají vozidla Solaris bez emisí, jak trolejbusy, tak elektrické autobusy. Od roku 2002 dodal výrobce rumunským dopravcům téměř 300 vozidel - více než 100 Trollino a 41 bateriových autobusů Urbino 12.
Na řadě zakázek Solaris se podílela i plzeňská Škodovka, která vybavuje vozidla elektrovýzbrojí. V srpnu například oznámila zakázku pro Solaris na 23 nových trolejbusů do měst Ploješť a Mediaș. S českou stopou tak bude jezdit v Rumunsku více než 170 trolejbusů.
Bezemisní dopravu v Brašově zajišťují také elektrobusy od SOR Libchavy. Do města přijelo z Čech už několik desítek elektrických autobusů, které do konce roku 2020 ujely 315 tisíc kilometrů.

75 trolejbusů Škoda pro Sofii
Volvo dodá 73 nových elektrických autobusů do švédského…
Pro Varšavskou veřejnou dopravu dodá autobusy také Otokar


