100 městských autobusů MAN premiérově pro Maroko
První pro Maroko: kloubový autobus MAN Lion’s City 18. Moderní městský autobus je k dispozici buď s nejmodernějším motorem D15, nebo s nově vyvinutým motorem na zemní plyn E18 a může být provozován také efektivním způsobem v kombinaci s MAN EfficientHybrid. Foto MAN
Další
MAN Truck & Bus obdržel speciální objednávku z Maroka: 89 podvozků a 11 kloubových autobusů typu MAN Lion’s City 18 - pro severoafrickou zemi v premiéře.
Pátek, 25. prosince 2020, rebus
Maroko, země Tisíc a jedné noci, okouzlí návštěvníky svými impozantními mešitami, zelenými oázami a exotickými vůněmi. Od příštího roku bude bezpečně, spolehlivě a komfortně přepravovat místní obyvatele a návštěvníky Kenitry a okolního regionu z A do B celkem 100 vozidel od MAN Truck & Bus. "Náš tým v terénu strávil posledních několik týdnů úzkou spoluprací s odborníky z naší partnerské společnosti Sefamar, aby se postaral o tuto objednávku. Jsme potěšeni tímto úspěšným příběhem a vírou, kterou do nás vložil provozovatel Foughal Bus,“ říká Rudi Kuchta, ředitel obchodní jednotky Autobusy MAN Truck & Bus. Objednávka zahrnuje 89 nízkopodlažních podvozků autobusů RC3 a 11 kloubových autobusů Lion’s City s nízkopodlažním schůdkem a délkou 18 metrů. Podvozky i kompletní autobusy budou dodány v průběhu roku 2021.

18 metrů dlouhé městské autobusy nové generace MAN Lion’s City jsou vybaveny automatickou převodovkou a nejmodernějším motorem D15 o výkonu 330 hp (243 kW). Mají také řadu inovativních bezpečnostních asistentů. Velkorysý prostor, pohodlná sedadla a efektivní klimatizační systémy. Autobusy budou vyráběny v závodě Starachowice v Polsku, v kompetenčním centru MAN pro výrobu nízkopodlažních městských autobusů a podvozků.

Tato objednávka pro nás hodně znamená ze dvou důvodů: Za prvé, je to skvělá příležitost dokázat, že naše nová generace městských autobusů MAN, vybavená nejmodernější technologií, je vhodná pro všechny trhy - i mimo Evropu. Za druhé, 11 autobusů Lion's City bude prvním kompletním kloubovým a nízkopodlažním vozidlem značky MAN, které bude nasazeno v Maroku," říká Rudi Kuchta.

89 nízkopodlažních podvozků autobusu RC3 má délku 12 metrů a je také určeno pro Kenitra. Pohánějí je motory D08 s výkonem 290 hp (213 kW). Vybaveny jsou také nejmodernějšími automatickými převodovkami. Za nástavbu bude odpovědný místní výrobce Irizar Maroc.

Pro získání zakázky byly také rozhodujícím faktorem poprodejní služby Sefamar, pro celou flotilu byla sjednána smlouva na pětiletý servis. Cílem je co nejlépe podporovat Foughal Bus.

Kenitra se nachází asi 50 km severně od Rabatu a s více než 400 000 obyvateli je jedním z nejdůležitějších měst v Maroku, je známá jako hlavní město zemědělství Maroka.


Mohamed Mrabet, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Foughal Bus Group, a Abderrafai El Azzouzi, zástupce ředitele společnosti Sefamar, podepsali smlouvu na dodání 100 podvozků a autobusů MAN (zprava doleva). Foto MAN
C.I.E.B
MAN truck bus
Zliner