Volvo 7900 hybrid kloubový. Zdroj: Volvo Buses
vyhodnocuje se provoz hybridu Volvo s externím dobíjením v Göteborgu.
Nástavbář Heuliez Bus, součást skupiny CNH Industrial, vyhrál tendr na 1000 hybridů a CNG busů pro RATP v Paříži v letech 2014-2017.
Nástavbář Heuliez Bus, součást skupiny CNH Industrial, vyhrál tendr na 1000 hybridů a CNG busů pro RATP v Paříži v letech 2014-2017.
vyhodnocuje se provoz hybridu Volvo s externím dobíjením v Göteborgu.
Nástavbář Heuliez Bus, součást skupiny CNH Industrial, vyhrál tendr na 1000 hybridů a CNG busů pro RATP v Paříži v letech 2014-2017.
Nástavbář Heuliez Bus, součást skupiny CNH Industrial, vyhrál tendr na 1000 hybridů a CNG busů pro RATP v Paříži v letech 2014-2017.
Dopravce Bergkvarabuss pořizuje Volvo hybridy pro Karlskronu
Společnost Volvo Buses do současnosti prodala přes 1350 hybridů. 12 vozů pro Karlskronu bude uvedeno do provozu v září. Půjde o nejnovější model Volvo 7900 Hybrid (elektromotor v kombinaci s bateriemi a malým dieselem EURO 6). Volvo využívá koncepci paralelního hybridu, kdy je možno diesel a elektromotor možno využít společně nebo samostatně, součástí systému je robotická převodovka I-shift.Hybridní autobus Volvo s externím dobíjením na testování v Göteborgu
Od května 2013 byl v provozu hybridní autobus s externím dobíjením na lince 60 v Göteborgu.Hybridní autobus Volvo s externím nabíjením (plug-in) v ulicích Göteborgu
Projekt je vyhodnocován a výsledky ukazují velkou popularitu této technologie mezi cestujícími, řidiči i rezidenty v okolí trasy.Do EU projektu Hyperbus se zapojil dopravce Västtrafik. Autobusy budou pokračovat v běžném provozu do letošního července. Technologie paralelního hybridu je doplněna možností dobíjení baterií jako u elektrobusu. Tím se zvyšuje dojezd na autonomní elektroprovoz, ale zároveň zůstává v případě potřeby vozidlo na externím nabíjení nezávislé.Z TZ www.volvobuses.com
Nástavbář Heuliez Bus, součást skupiny CNH Industrial, vyhrál tendr na 1000 hybridů a CNG busů pro RATP v Paříži v letech 2014-2017
Pařížský dopravce RATP vyhlásil výsledek tendru na dodávku velkého objemu hybridů, které dodá karosář Heuliez Bus, specializující se na městské autobusy. Zakázka je na dvanáctimetrové vozy GX 337 v hybridní verzi. Vozidla budou v režimu stoprocentně elektrického provozu v oblasti zastávek. Hybridy jsou vyráběny jako sériové (diesel vyrábí elektřinu a pohon je čistě elektrický). Do současnosti Heuliez Bus dodal více než 165 hybridních autobusů, včetně 16 kloubových pro RATP. Největší hybridní flotila je v provozu v Dijonu (102 standarních GX 327 HYB a kloubových GX 427 HYB). Dalšími zákazníky společnosti jsou dopravci v Bordeaux, na Reunionu a v Barceloně. Společnost Heuliez Bus působí v západofrancouzském Rorthais a zaměstnává asi 500 pracovníkůZ TZ www.cnhindustrial.com
BUSportál: Zpráva je zajímavá také proto, že Heuliez Bus je součástí CNH Industrial samostatně paralelně s IVECO BUS. Tedy tradiční karosář si ve Francii udržel vlastní značku a velkou samostatnost,se kterou souvisí i vlastní svébytný web www.heuliezbus.fr. Objem výroby a počet zaměstnanců je oproti Vysokému Mýtu několikanásobně menší.
GX 437 HYB (kloubový). Zdroj www.heuliezbus.fr

Otokar získává velké zakázky na plynové autobusy do Itálie
SOR Libchavy vyrobí autobusy na CNG pro Košice
Z Vysokého Mýta odjelo do Flander 110 elektrických autobusů…


