Ze světa britských historických nákladních automobilů
© Duncan Payne

objektivem Duncana Paynea
objektivem Duncana Paynea
V čase zklidnění aktivit saháme do pošty se záběry z říjnovových srazů majitelů a příznvců historických užitkových automobilů - tentokrát těch nákladních. Více vozů bylo zachyceno v Coal Museu ve Wakefieldu, některé v Yorkshire Mining Museu. Za zaslání a opatření popisky poděkování Davidu Griffithsovi.

Ze světa britských historických nákladních automobilů
1953 AEC Mandator Mk III z roku 1953, nový u Ministerstva zásobování, nyní u T.G.Morris v Leeds © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Albion Chieftain z roku 1952 ve vtipném designu 'Truhlářství Gunadoo' se sloganem ' Udělám to zítra' © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Nově restaurovaný 1966 Atkinson Mk 1 Black Knight vlastněný Richardem Robinsonem © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Atkinson Borderer z roku 1971, nový u J & J Maybank of London © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Atkinson Borderer z roku 1971 vlastněný Midland Earthmoving v f Dudley © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Austin K2 přezdívaný jako ''Birminghamský Bedford'' byl neúspěšným pokusem napadnout sílu značky Bedford v rozmezí 2 až 5 tun © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
1958 Commer 999BTV, původní hasičské auto Notts Fire Brigade. Bylo poškozeno v roce 1984 a uloženo po dobu 21 let do restaurování © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Tahač 1971 Foden S39 tractor vlastněný Alanem Appleyardem z místní dopravní firmy Appleyards ve Wakefieldu © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Přes moderní vzhled byl Foden S83 vyroben v roce 1977 © Duncan Payne
Ze světa britských historických nákladních automobilů
Volvo F88 má ve flotile Ken Parrott's Show Truck má na kabině pár mužů Michelin. © Duncan Payne