 
							Ředitel Čro Plzeň   Zdeněk Levý  a ředitel ČSAD autobusy Plzeň Miroslav Hucl u autobusu v prostoru za budovou Čro v Plzni.
						Midibusy na podvozku  nákladního vozu Avia (Renault Saviem) vyráběla Karosa na přelomu 60. a 70. let 20. století. Fotoreportáž.
								Midibusy na podvozku  nákladního vozu Avia (Renault Saviem) vyráběla Karosa na přelomu 60. a 70. let 20. století. Fotoreportáž.
								Kromě prototypu midibusu  a jednoho "luxu" pro 20 cestujících bylo postupně vyrobeno 11 přenosových vozů Československého rozhlasu. Midibus měl původně doplňovat nabídku Karosy v segmentu malých autobusů k současně vyráběným velkým  autobusům řady Š 11. K sériové výrobě pravděpodobně v rámci dělby práce v RVHP však nikdy nedošlo. Konkrétní plzeňský "Rozhlasový přenosový specielní skříňový automobil"  vyrobila na podvozku Avia A-30-N vysokomýtská Karosa v roce 1971.  Vůz, který podle záznamu v TP sloužil přes 20 let,  bude renovován společností ČSAD autobusy Plzeň ve spolupráci se servisní společností BONAVIA, která také zajistila hladký a rychlý převoz z garáží Čro Plzeň na Borech do Doubravky.  Informace ČSAD autobusy Plzeň k využití autobusu přineseme později. 
							 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								 
								V areálu ČSAD autobusy Plzeň.
						
 
                 
                

 
                