Wi-fi v MHD má první cenu z Duhového paprsku na veletrhu Reklama&Polygraf
Zástupkyně společnosti MOBILBOARD s oceněním. Foto MOBILBOARD

v Praze. Propojení mobilní reklamy s mobilním marketingem poskytuje společnost MOBILBOARD.
Reklama
v Praze. Propojení mobilní reklamy s mobilním marketingem poskytuje společnost MOBILBOARD.
Přihlášená práce LEO Express – reklamní Wi-fi v MHD získala ocenění v kategorii MOBILNÍ REKLAMA na veletrhu Reklama&Polygraf v Praze. První cena signmakingové soutěže Duhový paprsek byla udělena za inovativní řešení, spočívající v propojení mobilní reklamy s mobilním marketingem, které zvyšuje efektivitu reklamního polepu.
Tisková zpráva soutěže Duhový paprsek
Reklamní Wi-fi v MHD provozujeme již více než 3 roky a jsme rádi, že se konečně podařilo upozornit na tento projekt, který je opravdu největší inovací v transportu za poslední roky. Mobilní reklama v současnosti není jen o různých rozměrech samolepek umístěných na karoserii vozů MHD, ale drží krok s vývojem technologií a trendem propojení s online. Jsme přesvědčeni, že mobilní telefony v rukou cestujících jsou stále velkým potenciálem, " vysvětluje Radmila Pospíšilová ze společnosti MOBILBOARD.

Na veletrhu Reklama&Polygraf jsme si zástupci společnosti MOBILBOARD vyzkoušeli reakci účastníků doprovodných programů – umístili reklamní Wi-fi v přednáškovém prostoru a vstupní mobilní stránku jsme využili jako dotazník. Na otázku „Využili by jste Wi-fi free v MHD?“ odpovědělo kladně 80% hlasujících. Dokazuje to poptávku po internetu zdarma i to, a že je tato služba za jízdy v MHD vítaná.
Z TZ MOBILBOARD
MOBILBOARD: Zkušenosti s Wi-fi v dopravě

Wi-fi v MHD má první cenu z Duhového paprsku na veletrhu Reklama&Polygraf
Foto MOBILBOARD
Wi-fi v MHD má první cenu z Duhového paprsku na veletrhu Reklama&Polygraf
Foto MOBILBOARD