směřuje k homologaci dle emisních norem EURO 5 a EEV.
směřuje k homologaci dle emisních norem EURO 5 a EEV.
Vývoj nového motoru s označením TG 210 AH TA 04 začal na podzim roku 2003 a již na začátku června 2004 byl motor z hlediska emisí úspěšně homologován podle limitů EURO4.
Hlavní cíle
- Spotřeba a dynamika, spolehlivost a životnost
V roce 2005 a 2006 probíhala hlavní část vývoje motoru ve vozidle – provozní zkoušky, které se konaly u zákazníků v rámci testování. Jejich obsahem bylo dolaďování jak samotného motoru, tak základních vazeb v hnacím řetězci. Výsledky provozních zkoušek prokázaly snížení spotřeby paliva na úroveň konkurence při zachování výjimečných dynamických parametrů vozidla díky velkému objemu motoru vysokou spolehlivost motoru a nízké opotřebení hlavních komponent motoru, což umožnilo stanovit záruční lhůtu na plynový motor na 8 roků nebo 400 tis. kilometrů v městském provozu. - Ekologie
Začátkem roku 2007 byly zahájeny zkoušky verze motoru pro splnění budoucích limitů EURO 5 a EEV. Tato verze motoru předpokládá dvě výkonové hladiny: 210 kW a 245 kW. Tohoto cíle by mělo být dosaženo v průběhu první poloviny roku 2008.

Chorvatský Záhřeb získá příští léto 70 elektrických autobusů
Po Bruselu jezdí 56 nových kloubových autobusů eCitaro
IVECO BUS dodává do Argentiny svůj první podvozek na zemní…


