Podruhé se dopravní podniky připojí k podpoře projektu Movember a v ulicích budou po celý listopad opět k vidění kníry na čelech autobusů, trolejbusů nebo tramvají.
Podruhé se dopravní podniky připojí k podpoře projektu Movember a v ulicích budou po celý listopad opět k vidění kníry na čelech autobusů, trolejbusů nebo tramvají.
„Dopravní prostředky jsou denně na očích široké veřejnosti a věříme, že vozy s knírem tak vzbudí žádoucí pozornost cestujících i dalších lidí v ulicích měst. Jsme velmi rádi, že můžeme být součástí tohoto projektu a v rámci našich možností pomoci dobré věci,“ říká Tomáš Pelikán, předseda SDP ČR a místopředseda představenstva Dopravního podniku města Pardubic, a. s.
Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v loňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
„Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR a určitě se nejedná o první ani poslední podobnou akci,“ vysvětluje Tomáš Pelikán a dodává: „Kromě veřejnosti jsme vyzvali i naše zaměstnance, aby si nechali narůst typický listopadový knír a podpořili tak tento projekt.“
V letošním roce se do akce zapojilo 11 dopravních podniků a kníry nebo jiné informační materiály budou k vidění na vozech v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Liberci, Plzni, Olomouci, Opavě, Ostravě, Pardubicích, Praze a Ústí nad Labem. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku.
Více informací naleznete zde
Spolupráce organizátorů Movemberu s dopravními podniky odstartovala v loňském roce a měla velmi dobré ohlasy. Zapojená města k podpoře projektu přistupují individuálně a využívají své běžné komunikační kanály. Kromě knírů na vozech budou v jednotlivých městech k vidění i další grafické materiály, a to nejen ve vozidlech a v jejich interiérech, ale také například na sociálních sítích, webových stránkách či zákaznických centrech.
„Spolupráci napříč republikou zastřešilo opět Sdružení dopravních podniků ČR a určitě se nejedná o první ani poslední podobnou akci,“ vysvětluje Tomáš Pelikán a dodává: „Kromě veřejnosti jsme vyzvali i naše zaměstnance, aby si nechali narůst typický listopadový knír a podpořili tak tento projekt.“
V letošním roce se do akce zapojilo 11 dopravních podniků a kníry nebo jiné informační materiály budou k vidění na vozech v Brně, Hradci Králové, Karlových Varech, Liberci, Plzni, Olomouci, Opavě, Ostravě, Pardubicích, Praze a Ústí nad Labem. Rozsah kampaně je závislý na možnostech každého dopravního podniku.
Charitativní celosvětovou kampaň Movember zastřešuje v České republice nadační fond Muži proti rakovině, který podporuje výzkumné projekty a rozvoj léčby urologických nádorů, šíří osvětu v této oblasti a pomáhá získat finanční zdroje na nákupy přístrojového vybavení pro léčbu onkologických pacientů.

Flix vstupuje do 45. země, do Austrálie
Ve Versailles budou jezdit elektrickými autobusy Heuliez
Vídeň buduje moderní terminál pro dálkové autobusy


