Iveco zvolilo kolibříka jako symbol nízkoemisní CNG technologie.
Během posledních 12 let Iveco vyrobilo přes 9.000 kusů autobusů, nákladních vozů,
dodávek a motorů poháněných na CNG. Strategie Iveco v oblasti paliv.
Během posledních 12 let Iveco vyrobilo přes 9.000 kusů autobusů, nákladních vozů,
dodávek a motorů poháněných na CNG. Strategie Iveco v oblasti paliv.
Nejmodernější čerpací stanice na stlačený zemní plyn (CNG) v ČR předána v Táboře.
Z prezentace IVECO 29.3.2007 v areálu společnosti Comett Plus v Táboře před otevřením plnicí stanice, vybíráme:650 nákladních vozů na CNG Iveco a autobusů Iveco Irisbus v MADRIDU, 800 autobusů v ŘÍMĚ, 400 autobusů v ATÉNÁCH, nákladní auta a autobusy v PAŘÍŽI a mnoha dalších městech: ALEXANDRIE, ANNECY, ASCHAFFENBURG, AUSBURG, BARCELONA, BERLÍN, BESANÇON, BOGOTA, BOLONA, BOLZANO, BORDEAUX, BRESCIA, BRUSEL, CAMERINO, CATANIE, CHAMBERY, COLMAR, DUNKERQUE, FIRENZE, FRANKFURT, GRENOBLE, HAMBURK, LE MANS, LILLE, LONDÝN, MALAGA, MARNE, MILÁN, MONTPELLIER, NEAPOL, NICE, PADOVA, PALERMO, PERUGIA, POITIERS, RAVENNA, SALAMANCA, SENIGALLIA, SOUL, SIENA, ŠTRASBURK, TAIPEI, TARANTO, TEHERÁN, TURÍN, TRENTINO, UDINE, VALENCIE, VITORIA, VARŠAVA, CURYCH a dalších přibližně 20 městech.IVECO v současnosti představuje celou řadu nově navržených motorů na CNG, která nahrazuje druhou generaci motoru na CNG. Tato nová řada, vždy s exkluzivním systémem spalování stoichiometrické směsi IVECO, obsahuje tři motory, všechny přeplňované s mezichladičem stlačeného vzduchu. Nová řada těží z rozsáhlých zkušeností nashromáždených během používání první generace motoru na CNG IVECO, která se vyráběla pres 10 let.
Strategie Iveco v oblasti paliv
Dieselový motor bude nadále hrát hlavní roli v dopravě i v mnoha nadcházejících letech, protože jde o typ motoru, který nabízí nejlepší celkovou energetickou účinnost. Motor se bude se nadále neustále vyvíjet v oblastech snížení hlučnosti a emisí a bude si nadále zlepšovat svoji tradiční provozní spolehlivost a ekonomičnost. Iveco jako globální výrobce bude pokračovat ve vývoji všech nových palivových technologií a pohonných systémů, a to dieselového paliva minerálního, bio nebo syntetického původu, zemního plynu fosilního nebo bio původu, směsi CNG a vodíku, hybridů a palivových článků.
Irisbus Iveco Citelis 18 m CNG - zatím jediný autobus CNG společnosti Comett Plus Tábor ve "své" plnicí stanici.
Komunální vůz Iveco Stralis CNG.

Litevská Klaipėda se 40 elektrickými autobusy Irizar
Chorvatsko získalo financování na pořízení nových…
Dodávky 200 autobusů Citymood do Atén dokončeny


