Zaměstnanci závodu v Borås včetně Joakima Wretmana, viceprezidenta pro provoz a Anny Westerberg, prezidentky Volvo Buses. Foto Volvo Buses
Ve švédském závodě za necelých 45 let vyrobili přes 50 různých modelů autobusových podvozků, nejvíce v minulosti velmi oblíbeného Volvo B10M. Jubilejní Volvo BZL Electric odjede do Austrálie.
Ve švédském závodě za necelých 45 let vyrobili přes 50 různých modelů autobusových podvozků, nejvíce v minulosti velmi oblíbeného Volvo B10M. Jubilejní Volvo BZL Electric odjede do Austrálie.
Globální centrum na výrobu podvozků Volvo Buses otevřené v roce 1977 v Borås na jihozápadně Švédska dosáhlo milníku 200 000 vyrobených podvozků. Výroční podvozek je součástí nejnovějšího autobusu Volvo BZL Electric, u něhož Volvo po uvedení na trh loni v září navyšuje výrobu. Konkrétní 200 000. podvozek bude v roce 2022 v provozu v Austrálii. V Borås bylo vyrobeno přes 50 různých modelů podvozků, nejvíce v minulosti velmi oblíbeného Volvo B10M, Volvo B7R/B7RLE a Volvo B11R, který je pořád v nabídce. Podvozky využívá výrobce pro své vlastní modely autobusů a slouží jako základ vozidel pro externí karosářské partnery po celém světě.
V továrně v Borås je kladen velký důraz na ochranu životního prostředí. Od roku 2020 se jako jeden z prvních na světě spoléhá výhradně na obnovitelnou energii z vodní elektrárny a biopaliva. Spotřeba energie se proti předchozím letům snížila o 15%
V továrně v Borås je kladen velký důraz na ochranu životního prostředí. Od roku 2020 se jako jeden z prvních na světě spoléhá výhradně na obnovitelnou energii z vodní elektrárny a biopaliva. Spotřeba energie se proti předchozím letům snížila o 15%
Globální centrum na výrobu podvozků Volvo Buses v Borås na jihozápadně Švédska se od roku 2020 spoléhá výhradně na obnovitelnou energii. Foto Volvo Buses

SOR vyrobí do Bratislavy 88 kloubových autobusů
Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
IVECO BUS rozšiřuje flotilu na zemní plyn v Argentině


