
Kloubový autobus bude dostupný na konci roku 2013 ve dvou délkách 18 a 18,7 m s motory EURO 6. Modifikace Citea SLE Cargo - devět kusů bylo dodáno do Švédska včetně jubilejní 1500. Citey vůbec.
Kloubový autobus bude dostupný na konci roku 2013 ve dvou délkách 18 a 18,7 m s motory EURO 6. Modifikace Citea SLE Cargo - devět kusů bylo dodáno do Švédska včetně jubilejní 1500. Citey vůbec.
Plněnízkopodlažní autobus je určen pro vysokokapacitní přepravu osob v městské i regionální dopravě. S autobusem Citea SLFA VDL Bus & Coach navazuje na úspěch modelu Citea SLF ‘Bus
of the Year 2011’, tradičně s atributy lehké konstrukce. Volitelná je možnost plošiny i v prostoru za kloubem. Sedadla jsou umístěna v závěsu pro pohodlí cestujících i snadnou údržbu. Citea SLFA je postavená modulárním způsobem jako ostatní produkty Citea a bude nabízena jako tří i čtyřdvéřová verze. Bezpečnost, stabilita a manévrovatelnost byly podrobeny testování. Kinematický řetězec, přední modul a kokpit řidiče jsou totožné se standardní Citeou SLF.
Z TZ VDL Bus & Coach
Z TZ VDL Bus & Coach
Z TZ VDL Bus & Coach
Busportál: Vozidlo bude patrně vystaveno na podzim na veletrhu Busworld. Na UITP VDL představuje ëlektrobus VDL Citea Electric
1500. VDL Citea a první VDL Citea SLE Cargo pro Björks Buss ve Švédsku
V dubnu 2013 bylo dodáno 9 autobusů Citea SLE Cargo pro Björks Buss AB ze skupiny Sambus ve Švédsku. Součástí dodávky byla i 1500. Citea vůbec. Specifikem autobusu typu Low Entry je zavazadlový prostor 2m3. Jednalo se o požadavek zákazníka. Autobusy Citea SLE-120 Cargo pro Björks Buss jsou dvanáctimetrové a jsou vybavené jednokřídlými dveřmi a přídavnou kapacitou topení pro severské podmínky.Z TZ VDL Bus & Coach

