Ačkoli by se v železniční dopravě zdálo, že je vše vyřešeno elektrifikací, i tam se aplikuje vodíková technologie.
Ačkoli by se v železniční dopravě zdálo, že je vše vyřešeno elektrifikací, i tam se aplikuje vodíková technologie.
East Japan Railways oznámila v dubnu přípravu testů prvního vlaku na světě s pohonem na bázi palivových článků - stejná technologie je vyzkoušená v automobilech. Testovací jízdy začnou v červenci a do poloviny příštího roku mají začít zkoušky na pravidelných linkách. Vozidlo poháněné elektřinou by mělo dosáhnout rychlosti 100 km/h. Většinu elektřiny má vyrobit dieselgenerátor, třetinu dva vodíkové palivové články 65 kW. Vlak by měl být méně hlučný.
(čtk)
(čtk)

Otokar získává velké zakázky na plynové autobusy do Itálie
Do Jihlavy zamíří nové trolejbusy Škoda 32Tr
IVECO BUS dodává do Argentiny svůj první podvozek na zemní…


