Během prvních testovacích jízd v Murcii získal MD9 electriCITY od provozovatelů i cestujících plný počet bodů. Zdroj TEMSA
MD9 electricCITY měsíc vyzkouší ve městě Murcia. Osobní zkušenost provozovatelů a zpětná vazba jsou pro tureckého výrobce důležité, testování hodlá rozšířit do dalších zemí.
MD9 electricCITY měsíc vyzkouší ve městě Murcia. Osobní zkušenost provozovatelů a zpětná vazba jsou pro tureckého výrobce důležité, testování hodlá rozšířit do dalších zemí.
V rámci demo programu organizovaného největší španělskou dopravní společností ALSA představuje TEMSA svůj elektrický autobus MD9 electriCITY ve Španělsku. Měsíc bude testován ve městě Murcia v jihovýchodním Španělsku na trase Alcantarilla-Murcia. Město urychluje investice do elektrických autobusů v rámci velkých ekologických projektů plánovaných v blízké budoucnosti.
První prezentační jízdy MD9 electriCITY měly v Muricii úspěch, jako jedna z nevýraznějších vlastností byla oceňována tichá a pohodlná jízda. Dopravci také uvítali široké zorné pole řidiče, funkční rozmístění sedadel a vysokou kapacitu (až 32) pro cestující. Vozidlo, které svým vybavením odpovídá všem normám EU, má programovatelnou funkci rekuperace elektřiny během jízdy. Autobus o délce 9 metrů má 3 různé možnosti nabíjení a plně se dobije za 2 hodiny.
Hakan Koralp, ředitel pro prodej a marketing TEMSA uvedl: "V loňském roce jsme zahájili mobilizaci elektrických autobusů v Evropě a okolních zemích, transformace nabere v nadcházejícím období v rámci vize Smart cities a Green Deal na síle. Jsme rádi, že TEMSA je jedním z předních hráčů v tomto procesu. Jsme velmi hrdí na to, že máme roli v transformaci veřejné dopravy ve Španělsku, druhém největším výrobci automobilů v Evropě. Naše testovací jízdy na řadě míst jsou velmi důležité pro získání osobních zkušeností uživatelů a okamžité vyhodnocení zpětné vazby. Proto se na tuto cestu zaměříme v roce 2022. Naše programy se brzy rozšíří do všech evropských zemí".
První prezentační jízdy MD9 electriCITY měly v Muricii úspěch, jako jedna z nevýraznějších vlastností byla oceňována tichá a pohodlná jízda. Dopravci také uvítali široké zorné pole řidiče, funkční rozmístění sedadel a vysokou kapacitu (až 32) pro cestující. Vozidlo, které svým vybavením odpovídá všem normám EU, má programovatelnou funkci rekuperace elektřiny během jízdy. Autobus o délce 9 metrů má 3 různé možnosti nabíjení a plně se dobije za 2 hodiny.
Hakan Koralp, ředitel pro prodej a marketing TEMSA uvedl: "V loňském roce jsme zahájili mobilizaci elektrických autobusů v Evropě a okolních zemích, transformace nabere v nadcházejícím období v rámci vize Smart cities a Green Deal na síle. Jsme rádi, že TEMSA je jedním z předních hráčů v tomto procesu. Jsme velmi hrdí na to, že máme roli v transformaci veřejné dopravy ve Španělsku, druhém největším výrobci automobilů v Evropě. Naše testovací jízdy na řadě míst jsou velmi důležité pro získání osobních zkušeností uživatelů a okamžité vyhodnocení zpětné vazby. Proto se na tuto cestu zaměříme v roce 2022. Naše programy se brzy rozšíří do všech evropských zemí".

IVECO BUS vyrobí pro Itálii 80 minibusů Daily CNG
78 nových elektrických autobusů pro Kolín nad Rýnem
ČSAD Polkost rozšířil flotilu o hybridní autobusy MAN


