Nové vozy pro rok 2007. Vývoj plynového motoru TEDOM pro emisní limity EEV a další snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla.
Nové vozy pro rok 2007. Vývoj plynového motoru TEDOM pro emisní limity EEV a další snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla.
Rok 2006 byl pro divizi TEDOM BUS v jistém smyslu rokem přelomovým. Od jara do podzimu probíhala výstavba nového závodu v Třebíči, zároveň s ní pak pokračovaly konstrukční úpravy na voze Kronos 123. Tyto úpravy měly za cíl zohlednit připomínky vzešlé ze zkušebního provozu v různých městech ČR, SR a v zahraničí. Během roku 2006 byla proto kompletně přepracována výkresová dokumentace, podle níž se nyní vyrábí nové autobusy, které získaly i nový VIN. I když se úpravy nedotkly celkového designu autobusu a nejsou tedy na první pohled tolik zřejmé, jsou přesto dosti podstatné, a proto jsme se rozhodli změnit a zároveň zjednodušit jméno vozu a vypustit z něj slovo Kronos, které odkazovalo na název, pod nímž se u nás tyto vozy v minulých letech vyráběly pro italský trh. Od roku 2007 nesou tedy autobusy TEDOM tyto názvy:
Viz TEDOM představuje prototyp autobusu LOW ENTRY a Stručně: Výroba autobusů v Třebíči zahájena.
"V současné době pracujeme kromě přípravy low-entry autobusů (L12 G, D) také na dalším vývoji plynového motoru TEDOM, který by měl vést k dosažení emisních limitů EEV a dalšímu snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla, " informuje Vlado Murár ze společnosti TEDOM.
TZ TEDOM
- TEDOM C12 G – městský nízkopodlažní autobus, palivo CNG
- TEDOM C12 D – městský nízkopodlažní autobus, palivo diesel
- TEDOM L12 G – příměstský low-entry autobus, palivo CNG
- TEDOM L12 D – příměstský low-entry autobus, palivo diesel
Viz TEDOM představuje prototyp autobusu LOW ENTRY a Stručně: Výroba autobusů v Třebíči zahájena.
"V současné době pracujeme kromě přípravy low-entry autobusů (L12 G, D) také na dalším vývoji plynového motoru TEDOM, který by měl vést k dosažení emisních limitů EEV a dalšímu snížení spotřeby paliva. Úpravy motoru budou zpětně aplikovatelné i na již provozovaná vozidla, " informuje Vlado Murár ze společnosti TEDOM.
TZ TEDOM

Frísko na severu Německa zavádí vodíkové autobusy
Dopravní podnik Bratislava objednal od SOR kloubové…
Iveco Bus vyrobí pro pařížskou metropolitní oblast až 4…


