Chassis No. 100 000  vyjelo ze závodu Volvo Buses v Boras v době, kdy je v závodě nejvíce zakázek v 28 leté historii. Velká zakázka z chilského Santiaga v současnosti dosáhla množství  1 774 autobusů. 
								 Chassis No. 100 000  vyjelo ze závodu Volvo Buses v Boras v době, kdy je v závodě nejvíce zakázek v 28 leté historii. Velká zakázka z chilského Santiaga v současnosti dosáhla množství  1 774 autobusů. 
								Společnost přesunula výrobu podvozků z Göteborgu do Boras - Viaredu v roce 1977. V současnosti  je výroba podvozků Volvo Buses kromě Švédska na mnoha místech po celém světě. 
Sto tisíc podvozků, které opustily závod od počátku - byly to jak ty, které zde byly sestaveny, tak ty , které se v částech expedovaly ke kompletaci v jiných závodech v celém světě. Mezi 100000 to bylo i 1300 podvozků nákladních automobilů.
Zakázky za poslední rok vzrostly o 32 % proti roku předcházejícímu díky nárůstu zejména velkých zakázek; největší od nového dopravního systému Transantiago v Chile. Závod v Boras zaměstnává v současnosti 535 zaměstnanců - více než kdykoliv dříve.
Stotisící podvozek je určen pro typ B9SLEA, článkový bus s karosérií ze závodu Volvo Buses v Säffle, a bude použit v přetížené dopravě ve Stockholmu.
Zdroj:Tisková zpráva Volvo Buses, překlad a redakční zkrácení BUSportál.
							Sto tisíc podvozků, které opustily závod od počátku - byly to jak ty, které zde byly sestaveny, tak ty , které se v částech expedovaly ke kompletaci v jiných závodech v celém světě. Mezi 100000 to bylo i 1300 podvozků nákladních automobilů.
Zakázky za poslední rok vzrostly o 32 % proti roku předcházejícímu díky nárůstu zejména velkých zakázek; největší od nového dopravního systému Transantiago v Chile. Závod v Boras zaměstnává v současnosti 535 zaměstnanců - více než kdykoliv dříve.
Stotisící podvozek je určen pro typ B9SLEA, článkový bus s karosérií ze závodu Volvo Buses v Säffle, a bude použit v přetížené dopravě ve Stockholmu.
Zdroj:Tisková zpráva Volvo Buses, překlad a redakční zkrácení BUSportál.
 
								
 
                 
                 
                 Mercedes-Benz Citaro GÜ pro náhradní dopravu za vlaky
										Mercedes-Benz Citaro GÜ pro náhradní dopravu za vlaky 
									 Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
										Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
									 Tisíc nových autobusů Kravtex v Maďarsku
										Tisíc nových autobusů Kravtex v Maďarsku 
									

 
                 
                
 
                 
                