Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava. Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu.
Už třetím rokem po sobě roste spokojenost cestujících s personálem Dopravního podniku Ostrava. Vyplývá to z každoročního prosincového průzkumu.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) si nechává každý rok v prosinci zpracovat agenturou Respond průzkum spokojenosti cestujících se svými zaměstnanci.
Vzorek osmi set respondentů má k dispozici stupnici od nejhorší známky 0, po nejlepší 7. Zaměstnanci DPO si od cestujících vysloužili v průměru 5,99. Je to o 16 setin víc než v roce 2018 (5,83) a o 36 setin víc než v roce 2017 (5,63).
Vůbec nejspokojenější jsou lidé s přístupem asistentů přepravy. Ti získali známku 6,17. „Je to skvělý trend i dobrá zpětná vazba. Od svého příchodu do dopravního podniku zdůrazňuji našim lidem, že jsme tady ze všeho nejvíc pro naše cestující a že právě naši zaměstnanci jsou pro ně tou hlavní tváří dopravního podniku,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Za zmínku stojí i další údaje. Například to, že více než dvě třetiny cestujících vítají rozšiřování elektronických jízdenek nebo že tři čtvrtiny cestujících podporují plán DPO skončit do roku 2020 s dieselovým pohonem v rámci vozového parku DPO. 90 % lidí by DPO doporučilo při cestách po městě svým známým odjinud.
DPO
Vzorek osmi set respondentů má k dispozici stupnici od nejhorší známky 0, po nejlepší 7. Zaměstnanci DPO si od cestujících vysloužili v průměru 5,99. Je to o 16 setin víc než v roce 2018 (5,83) a o 36 setin víc než v roce 2017 (5,63).
Vůbec nejspokojenější jsou lidé s přístupem asistentů přepravy. Ti získali známku 6,17. „Je to skvělý trend i dobrá zpětná vazba. Od svého příchodu do dopravního podniku zdůrazňuji našim lidem, že jsme tady ze všeho nejvíc pro naše cestující a že právě naši zaměstnanci jsou pro ně tou hlavní tváří dopravního podniku,“ říká generální ředitel a předseda představenstva DPO Daniel Morys.
Za zmínku stojí i další údaje. Například to, že více než dvě třetiny cestujících vítají rozšiřování elektronických jízdenek nebo že tři čtvrtiny cestujících podporují plán DPO skončit do roku 2020 s dieselovým pohonem v rámci vozového parku DPO. 90 % lidí by DPO doporučilo při cestách po městě svým známým odjinud.
DPO

Ve Versailles budou jezdit elektrickými autobusy Heuliez
Vídeň buduje moderní terminál pro dálkové autobusy
Flix vstupuje do 45. země, do Austrálie


