Jednosměrná tříčlánková tramvaj ForCity Smart Artic má rozchod 1 000 mm, je dlouhá 27,4 m a plně nízkopodlažní. Vozidlo nabízí také bezbariérový přístup pro vozíčkáře a rodiče s kočárky. Pohon všech kol a robustní konstrukce podvozku a náprav umožňují bezproblémový provoz v náročných klimatických podmínkách. Foto Škoda Transportation
Dopravní podnik ve Schöneiche koupil dvě tramvaje ForCity Smart Artic z Helsinek. Třetí tramvaj vyrobená v závodě Škoda Otanmäki ve Finsku získala homologaci pro provoz s cestujícími.
Dopravní podnik ve Schöneiche koupil dvě tramvaje ForCity Smart Artic z Helsinek. Třetí tramvaj vyrobená v závodě Škoda Otanmäki ve Finsku získala homologaci pro provoz s cestujícími.
Jsme rádi, že jsme získali všechna povolení k provozu v Německu a poslední tramvaj z této série Škoda ForCity Smart Artic slouží v provozu s cestujícími v Německu. Jedná se o 100% nízkopodlažní vozidlo, které poskytuje komfortní a spolehlivou jízdu. Škoda Transtech ji vyvinula v úzké spolupráci s dopravním podnikem v Helsinkách,“ říká Zdeněk Majer, předseda představenstva Škoda Transtech a senior Viceprezident skupiny Škoda Transportation.
Skupině Škoda Transportation se v Německu na tramvajovém trhu daří. V loňském roce zvítězila v tendru na dodávku tramvají pro dopravní podnik města Bonn. Plzeňská společnost dodá do německého města celkem 26 moderních vozidel z platformy ForCity Smart. V roce 2018 navíc získala další zakázku na dodávku moderních tramvají pro dopravní podnik Rhein-Neckar-Verkehr. Celkem osmdesát tramvají v základní dodávce tak bude v příštích letech v provozu na tratích mezi městy Mannheim, Ludwigshafen a Heidelberg. Tramvaje ForCity Classic rovněž slouží v dalším německém městě Chemnitz.
Jednosměrná tříčlánková tramvaj ForCity Smart Artic má rozchod 1 000 mm, je dlouhá 27,4 m a plně nízkopodlažní. Vozidlo nabízí také bezbariérový přístup pro vozíčkáře a rodiče s kočárky. Pohon všech kol a robustní konstrukce podvozku a náprav umožňují bezproblémový provoz v náročných klimatických podmínkách.
Společnost Škoda Transtech je největší výrobce kolejových vozidel ve Skandinávii. Firma byla založena roku 1985. V roce 2015 se stala členem skupiny Škoda Transportation a v roce 2018 došlo k úplnému převzetí společnosti skupinou Škoda Transportation. Mezi její hlavní produkty patří dvoupodlažní elektrické vagony (provozované jako PushPull soupravy), tramvaje a strojírenské výrobky. V současnosti zaměstnává více než 700 lidí.
Škoda Transportation
Skupině Škoda Transportation se v Německu na tramvajovém trhu daří. V loňském roce zvítězila v tendru na dodávku tramvají pro dopravní podnik města Bonn. Plzeňská společnost dodá do německého města celkem 26 moderních vozidel z platformy ForCity Smart. V roce 2018 navíc získala další zakázku na dodávku moderních tramvají pro dopravní podnik Rhein-Neckar-Verkehr. Celkem osmdesát tramvají v základní dodávce tak bude v příštích letech v provozu na tratích mezi městy Mannheim, Ludwigshafen a Heidelberg. Tramvaje ForCity Classic rovněž slouží v dalším německém městě Chemnitz.
Jednosměrná tříčlánková tramvaj ForCity Smart Artic má rozchod 1 000 mm, je dlouhá 27,4 m a plně nízkopodlažní. Vozidlo nabízí také bezbariérový přístup pro vozíčkáře a rodiče s kočárky. Pohon všech kol a robustní konstrukce podvozku a náprav umožňují bezproblémový provoz v náročných klimatických podmínkách.
Společnost Škoda Transtech je největší výrobce kolejových vozidel ve Skandinávii. Firma byla založena roku 1985. V roce 2015 se stala členem skupiny Škoda Transportation a v roce 2018 došlo k úplnému převzetí společnosti skupinou Škoda Transportation. Mezi její hlavní produkty patří dvoupodlažní elektrické vagony (provozované jako PushPull soupravy), tramvaje a strojírenské výrobky. V současnosti zaměstnává více než 700 lidí.
Škoda Transportation