
testuje společnost ČSAD autobusy Plzeň v kralovické provozovně při zaměstnanecké přepravě.
testuje společnost ČSAD autobusy Plzeň v kralovické provozovně při zaměstnanecké přepravě.
Krátký autobus má sympatickou manévrovatelnost, jeho rozměry ovšem zvyšují citlivost při náporu bočního větru a musí se také zohlednit při prudším zatáčení. Přímé, mechanicky plně synchronizované řazení (6+1) krátkou řadicí pákou se přibližuje řazení osobního automobilu. Na silnici v okolí Kralovic se na plynulých úsecích zařadil i nejvyšší rychlostní stupeň, deklarovaná nejvyšší rychlost 100 km/h (omezovač) se dosahuje bez problémů na dálnici. Ovládací prvky jsou vhodně umístěné včetně ovládání retardéru, které není pod volantem, ale zcela v dosahu pravé ruky na přední desce. Řidiče potěší automatické nastavení výšky sedadla. Velmi užitečné je i vybavení autobusu senzory, které upozorní při couvání na blízkost případného objektu, a to i směrem do strany. Design interiéru je velmi komfortní, vhodný i pro delší cesty při zájezdech. Kralovičtí oceňují spotřebu midibusu, která se pohybuje značně pod 20l/100 km - dobrý výsledek ovlivňuje kromě řidiče i režim provozu zvláštní linkové dopravy , kdy je určitá část výkonu provedena s menším počtem cestujících. Normu EURO 4 splňuje vozidlo bez aditiv.
Testovaný midibus zapůjčil společnosti ČSAD autobusy Plzeň prodejce autobusů Isuzu Turquoise v České republice TURANCAR, který zajišťuje i poprodejní servis.
Nový model autobusu ISUZU Turquoise označovaný jako Class III facelift splnil očekávání zákazníků.
ISUZU Turquoise Class III






