Start a cíl © Daimler
						Nižší  spotřeba paliva současně se  snížením emisí. Oproti svým předchůdcům:  Mercedes-Benz Citaro Euro VI  8,5%   a 
Setra S 515 HD ComfortClass Euro VI  8,2 % úspory ve spotřebě paliva.
								Nižší  spotřeba paliva současně se  snížením emisí. Oproti svým předchůdcům:  Mercedes-Benz Citaro Euro VI  8,5%   a 
Setra S 515 HD ComfortClass Euro VI  8,2 % úspory ve spotřebě paliva.
								Stuttgart / Wiesbaden - V testu Record Run 2012 městský autobus Mercedes-Benz Citaro a Setra ComfortClass 500 s motory splňující normu Euro VI dokázaly současn snížit spotřebu i emise. Během testu Reco rd Run 2012 pět autobusů ujelo celkovou vzdálenost 18.000 km pod nezávislým odborným dohledem. Tři autobusy Mercedes-Benz Citaro ujely denně vzdálenost asi 1400 km v náročném městském provozu ve Wiesbadenu. Dva zájezdové autobusy Setra ujely asi 7000 km každý v dálniční síti.
Mercedes-Benz CCitaro Euro VI dosáhlo v testu Record Run 2012 spotřeby 38,7 l/100 km, což je vynikající výsledek s ohledem na obtížnost trati. Výsledkem tak výrazně překonalo svého předchůdce o 3,6 l/100 km neboli 8,5 procent v úspoře paliva. A současně za předpokladu 60.000 km ujetých ročně zmírňuje zátěž na životní prostředí o 5.700 kg emisí CO2.
Setra ComfortClass S 515 HD ujela vzdálenost 7000 km s průměrnou spotřebou 21,0 l/100 km, tím překonala svého předchůdce v úspoře paliva o 1,9 l/100 km neboli 8,2 procenta.
V testu byly překonány předpoklady, které byly stanoveny před jeho začátkem. Test potvrdil, že motory Euro VI jsou vhodnou investicí nejen s ohledem na ochranu životního prostředí a zachování zdrojů, ale také z ekonomického hlediska.
Výsledky testu 29.10.2012 ve Wiesbadenu, online zveřejnění a podrobnosti viz media.daimler.com/ms/livecast/recordrunbuses2012/qa/de
TZ Daimler
							Mercedes-Benz CCitaro Euro VI dosáhlo v testu Record Run 2012 spotřeby 38,7 l/100 km, což je vynikající výsledek s ohledem na obtížnost trati. Výsledkem tak výrazně překonalo svého předchůdce o 3,6 l/100 km neboli 8,5 procent v úspoře paliva. A současně za předpokladu 60.000 km ujetých ročně zmírňuje zátěž na životní prostředí o 5.700 kg emisí CO2.
Setra ComfortClass S 515 HD ujela vzdálenost 7000 km s průměrnou spotřebou 21,0 l/100 km, tím překonala svého předchůdce v úspoře paliva o 1,9 l/100 km neboli 8,2 procenta.
V testu byly překonány předpoklady, které byly stanoveny před jeho začátkem. Test potvrdil, že motory Euro VI jsou vhodnou investicí nejen s ohledem na ochranu životního prostředí a zachování zdrojů, ale také z ekonomického hlediska.
Výsledky testu 29.10.2012 ve Wiesbadenu, online zveřejnění a podrobnosti viz media.daimler.com/ms/livecast/recordrunbuses2012/qa/de
TZ Daimler
Více o Record Run 2012
								 © Daimler
								
								 © Daimler
								
								 © Daimler
								
								 © Daimler
								
								 © Daimler
								
								 © Daimler
						
                
                
                
										SOR vyrobí do Bratislavy 88 kloubových autobusů
									
										Mercedes-Benz Citaro GÜ pro náhradní dopravu za vlaky 
									
										Největší polské letiště s novými autobusy COBUS
									

                
                