
Volvo’s first city buses in India operating. (CZ+EN). Citrony pro štěstí nízkopodlažním klimatizovaným city busům v Indii.
Volvo’s first city buses in India operating. (CZ+EN). Citrony pro štěstí nízkopodlažním klimatizovaným city busům v Indii.
První městské autobusy Volvo pro dopravce v Indii
První městské autobusy Volvo začínají přepravovat cestujíci v Bangalore. Obyvatelé města dostali vyjímečný nízkopodlažní městský autobus s klimatizací. Volvo Buses mělo již velký úspěch v Indii s luxusními klimatizovanými meziměstskými autobusy. V tomto segmentu obsadilo 60 procent trhu. Je to však jen záležitost relativně malého množství. Volvo Buses prodalo do Indie v loňském roce okolo 400 těchto autobusů.Volvo Buses má šanci dosažení významného množství dodaných autobusů uvedením městských autobusů. Trh městských autobusů je odhadován na 10 000 autobusů ročně.
Začátek v Bangalore - to je 25 autobusů v provozu na pěti různých trasách ve městě. Cena jízdenky je 3x vyšší než ve stávajících autobusech, ale pohodlí je zážitkem.
Do současných indických městských autobusů je třeba vystoupat po třech schodech, není v nich klimatizace a protože kvůli horku jsou okna otevřená, je v autobusech hluk a zplodiny.
Citrony pro štěstí
Městský autobus Volvo je postaven na podvozku B7RLE a karosérie ja na bázi Volvo 8700. Má nízkopodlažní vstup, rampu pro vozíčkáře a zmiňovanou klimatizaci. Podvozek je kompletován v továrně Volvo mimo Bangalore, zatímco místní společnost staví karosérie.Zahajovací ceremoniál byl velkolepý. Tři z autobusů byly představeny před působivou budovou sněmovny v Bangalore mnoha hostům a novinářům. Autobusy dostaly požehnání a před každé kolo byl položený citron. To má zajistit prosperitu a úspěch do prvních jízd.
Většina dopravců v Indii bude provoz prvních autobusů sledovat s velkým zájmem. Úspěch provozu v Bangalore slibuje další příležitosti při více a větších obchodech v této zemi.
Volvo’s first city buses in India operating
Volvo’s first city buses in India have now started operating in Bangalore. The city’s inhabitants get an exclusive low entry city bus with air conditioning. Volvo Buses has had a major success in India with its luxurious air-conditioned intercity buses. Volvo has a 60 per cent market share in this segment. But this is a question of relatively small volumes. Volvo Buses sold around 400 of these buses in India last year. Volvo Buses has the chance of achieving significantly larger volumes with the introduction of city buses. The city bus market is estimated at around 10,000 buses per year. To begin with in Bangalore there will be 25 buses in service on five different routes around the city. Ticket prices will be three times as expensive as the buses used today, but comfort will also be an experience.On India’s city buses today you need to climb three high steps just to get into the bus, there is no air conditioning and to deal with the heat the windows are kept open, making it very noisy and allowing exhaust fumes into the bus.
Lemon in front of the tyres
Volvo’s city bus is built using the B7RLE chassis and the bodywork is based on the Volvo 8700. They have low entry, wheelchair ramp and air conditioning. The chassis are assembled at Volvo’s factory outside Bangalore while a local company does the bodybuilding.The opening ceremony was a magnificent occasion. Three of the buses were displayed outside the impressive parliament building in Bangalore in front of many invited guests and journalists. The buses were given a religious blessing and a lemon was placed in front of each tyre. This provides prosperity and success by driving over them on the maiden journey.
Most city bus companies in India will follow services with the first buses with great interest. If these services in Bangalore are a success then Volvo Buses has many opportunities to organise more, bigger deals in the country.
Tisková zpráva Volvo Bus Corporation, 25.1. 2006. Překlad BUSportál.

