Cestující, kteří si v předprodeji AMSBUS zakoupí jízdenky do autobusu, někdy nesprávně reklamují služby dopravce
u prodejce jízdenek.
Cestující, kteří si v předprodeji AMSBUS zakoupí jízdenky do autobusu, někdy nesprávně reklamují služby dopravce
u prodejce jízdenek.
Na níže uvedenou stížnost BUSportál jako partner předprodeje AMSBUS odpovídá:
"Vážení, dne 12.02.05 (odjezd 8.45 hod.) jsem spojem z Černého mostu v Praze dojel spolehlivě, i když s jistým zpožděním, až do stanice Horní Mísečky. Tehdy byly velmi komplikované sněhové poměry a řidič musel nasadit sněhové řetězy již ve Vítkovicích. V předprodeji jízdenek na Černém mostě dne 8.02.05 jsem si zakoupil zpáteční jízdenku na 19.02.05 s odjezdem ve 14.45 z Horních Míseček (08.02ú08.38/LEN/189/LyFoGkG 167107-004).Při opuštění autobusu jsem se ptal řidiče, zda autobus bude pro zpáteční jízdu přistaven na tomtéž místě, a byl jsem ujištěn, že pokud silnice bude upravena alespoň tak jako dne 12.02.05, není nutno se obávat jakýchkoli omezení.
Situace dne 19.02.05 pokud jde o sjízdnost byla podstatně lepší než dne 12.02.05 a celá řada autobusů z jiných destinací dojela bez sebemenších problémů až na parkoviště u vleků na Horních Mísečkách. Neočekávali jsme tedy žádné komplikace s odjezdem. Dostavili jsme se (celkem 4 cestující) asi 20 minut před odjezdem a chvíli jsme trpělivě čekali na příjezd autobusu, když nás jeden z místních upozornil na nenápadné oznámení, že odjezd spoje na Černý most je v Dolních Míseček v 14.55 hod. Se zavazadly nebylo možné do této stanice dojít, a proto jsme byli nuceni použít taxislužby za částku 150,-Kč. Když jsme si stěžovali u řidiče, proč nedojel do místa,na které dojet měl a na něž byla vystavena jízdenka s místenkou, odpověděl, že na cestu nebyl vybaven sněhovými řetězy a cesta nahoru se mu zdála nebezpečná. Moje otázka: je vůbec možné, aby autobus do horského střediska nebyl vybaven sněhovými řetězy? Co mám podniknoput, aby mi byla kompenzována částka 150,-Kč, kterou jsem musel v důsledku nesplnění podmínek Vaší společností vydat?
Doufám, že vyvodíte důsledky proti osobě, která nám zkomplikovala jinak příjemné zážitky ze zimní rekreace a uhradíte vícenáklady vzniklé z nesplnění elementárních poviností Vašeho (Vašich?) zamestnance. Doufám v brzkou odpověď a kladné vyřízení, které jistě povede i k zkvalitnění Vašich služeb. "
S pozdravem
Ing. Miroslav Dobeš
Úlohou předprodeje AMSBUS je službou cestujícím i dopravcům (v současnosti je jich 232). Odpovědnost za vlastní dopravu nenese - tam už je třeba obracet se na dopravce. Jednalo se o linku 167107 Praha-Turnov-Jilemnice-Vítkovice,Horní Mísečky dopravce ČSAD Střední Čechy, spol. s r.o., U přístavu 811, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, tel. 326911954,315671659
"Vážení, dne 12.02.05 (odjezd 8.45 hod.) jsem spojem z Černého mostu v Praze dojel spolehlivě, i když s jistým zpožděním, až do stanice Horní Mísečky. Tehdy byly velmi komplikované sněhové poměry a řidič musel nasadit sněhové řetězy již ve Vítkovicích. V předprodeji jízdenek na Černém mostě dne 8.02.05 jsem si zakoupil zpáteční jízdenku na 19.02.05 s odjezdem ve 14.45 z Horních Míseček (08.02ú08.38/LEN/189/LyFoGkG 167107-004).Při opuštění autobusu jsem se ptal řidiče, zda autobus bude pro zpáteční jízdu přistaven na tomtéž místě, a byl jsem ujištěn, že pokud silnice bude upravena alespoň tak jako dne 12.02.05, není nutno se obávat jakýchkoli omezení.
Situace dne 19.02.05 pokud jde o sjízdnost byla podstatně lepší než dne 12.02.05 a celá řada autobusů z jiných destinací dojela bez sebemenších problémů až na parkoviště u vleků na Horních Mísečkách. Neočekávali jsme tedy žádné komplikace s odjezdem. Dostavili jsme se (celkem 4 cestující) asi 20 minut před odjezdem a chvíli jsme trpělivě čekali na příjezd autobusu, když nás jeden z místních upozornil na nenápadné oznámení, že odjezd spoje na Černý most je v Dolních Míseček v 14.55 hod. Se zavazadly nebylo možné do této stanice dojít, a proto jsme byli nuceni použít taxislužby za částku 150,-Kč. Když jsme si stěžovali u řidiče, proč nedojel do místa,na které dojet měl a na něž byla vystavena jízdenka s místenkou, odpověděl, že na cestu nebyl vybaven sněhovými řetězy a cesta nahoru se mu zdála nebezpečná. Moje otázka: je vůbec možné, aby autobus do horského střediska nebyl vybaven sněhovými řetězy? Co mám podniknoput, aby mi byla kompenzována částka 150,-Kč, kterou jsem musel v důsledku nesplnění podmínek Vaší společností vydat?
Doufám, že vyvodíte důsledky proti osobě, která nám zkomplikovala jinak příjemné zážitky ze zimní rekreace a uhradíte vícenáklady vzniklé z nesplnění elementárních poviností Vašeho (Vašich?) zamestnance. Doufám v brzkou odpověď a kladné vyřízení, které jistě povede i k zkvalitnění Vašich služeb. "
S pozdravem
Ing. Miroslav Dobeš