Společnost, která se zabývá pronájmem chladírenských vozidel, rozšířila svůj vozový park o téměř 300 vozidel IVECO eDaily. Do francouzských a dalších evropských poboček Petit Forestier už IVECO dodalo 275 vozidel s podvozky eDaily a karoserií Lecapitaine. Memorandum o porozumění ze září 2022 zahrnuje objednávku 2 000 vozidel s chladícími nástavbami. Petit Forestier k dnešnímu dni převzala téměř 14 procent celkového dohodnutého množství.
Společnost, která se zabývá pronájmem chladírenských vozidel, rozšířila svůj vozový park o téměř 300 vozidel IVECO eDaily. Do francouzských a dalších evropských poboček Petit Forestier už IVECO dodalo 275 vozidel s podvozky eDaily a karoserií Lecapitaine. Memorandum o porozumění ze září 2022 zahrnuje objednávku 2 000 vozidel s chladícími nástavbami. Petit Forestier k dnešnímu dni převzala téměř 14 procent celkového dohodnutého množství.
eDaily je elektrická verze známého vozu Iveco Daily, která je k dispozici v různých karosářských variantách, od dodávek až po podvozky s kabinou. Podle výrobce si elektrická varianta zachovává „charakteristickou robustnost, spolehlivost, variability a vysokou užitnou hodnotu včetně nosnosti a tažné kapacity" svého dieselového protějšku.
Chladírenská nástavba URBAN od Lecapitaine byla navržena s důrazem na lehkou a ekologickou izolaci a na aerodynamiku, která má pomoci maximalizovat úspory energie.
eDaily vybrané Petit Forestier Group nabízejí reálný dojezd až 150 kilometrů, a to i při plném zatížením a započítání energie potřebné pro chlazení. Tento dojezd je dostatečný pro rozvoz zboží ve městě. Elektromotor poskytuje výkon až 140 kW (190 hp) a točivý moment 400 Nm. Přepínač jízdních režimů umožňuje řidičům zvolit si mezi režimem „Hi-Power“ pro vyšší výkon nebo energeticky úsporné nastavení.
Petit Forestier si vybrala pro svá chladírenská vozidla systém ePTO. Klíčová je možnost provozu v kombinaci s elektrickou sítí, kdy může zároveň probíhat dobíjení vozidla i napájení chladírenského zařízení. „Tato funkce, která je ve světě elektromobilů jedinečná, zjednodušuje provoz snížením počtu kroků nabíjení a optimalizuje jak ekonomickou, tak energetickou účinnost,“ vysvětluje IVECO. Pro komerční nasazení Petit Forestier dodává také speciální nabíjecí kabel, díky kterému se má vozidlo připojit na jakýkoli typ průmyslové zásuvky. To snižuje náklady na infrastrukturu a zároveň má umožnit rychlé nabíjení až do výkonu 22 kW.

Obce v okolí polského Řešova přechází na alternativní pohony
Debut elektrických autobusů Iveco E-Way v Miláně
Daimler Buses vysílá na silnice první autokar s palivovými…


