Vracíme se ke dvěma autobusům z expozice SOR Libchavy na letošním Autotecu - třínápravovému 13.5 m dlouhému a jeho o pět metrů kratšímu sourozenci.
Vracíme se ke dvěma autobusům z expozice SOR Libchavy na letošním Autotecu - třínápravovému 13.5 m dlouhému a jeho o pět metrů kratšímu sourozenci.
Výrobce autobusů SOR Libchavy má velice široké portfolio. Nový typ reflektuje obvykle poptávku ze strany stávajícího nebo i potenciálního zákazníka. To, zda je rozhodnutí začít vyrábět nový typ autobusu, vyžadující vždy nemalou investici, správným krokem, se vždy ukáže až po delším čase. Někdy se nový typ ujme až nečekaně rychle, jako to je u v současnosti nejkratšího ze SORů CN 8,5 i BN 8,5 (nezapomínejme na sedmiapůlmetrovou LiLi v začátcích výroby zvanou "kindervajíčko") a někdy nový typ na svou příležitost vyčkává. To by mohl být případ nejdelšího nekloubového "hrbatého" autobusu SOR, kterému jsme se na BUSportálu kromě premiérových záběrů kolegyně na Slovensku před časem v Nitře zatím vůbec nevěnovali. Takže na závěr roku v době svátečního poklidu plníme dluhy a pro oživení kombinujeme s nejkratším, který se na BUSportálu objevil už vícekrát. Máme takhle na sklonku roku trošku "přesorováno", velice rádi bychom se věnovali i druhému velkému výrobci autobusů v ČR, ale nemáme žádné nové informace k dispozici.
Další informace ke "krátkému a dlouhému" na webu SOR Libchavy:
mezimestsky-autobus-sor-cn-85
mezimestsky-autobus-sor-cn-135-cz
Nejkratší a nejdelší nízkopodlažní autobusy SOR se představily v Chrudimi ...
Krátký LE autobus SOR CN 8,5 může pomoci řešit dopravu s méně cestujícími
Informace o první 'SORce osmapůlce' v PID. K nové malokapacitní lince 293 Veolia Transport Praha ...
Nový nízkopodlažní autobus SOR CN 8.5 v barvách ČSAD Semily vyjede
'Veletržní' autobus SOR CN 8,5 se představil středočeským dopravcům z ADSSS, ...
ROPID: Nová midibusová linka 296 propojí Prahu 10, 14, 15 a 20 ... dopravce About Me
DPP nasazuje na vybrané linky nové malokapacitní autobusy SOR BN 8,5
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál
© BUSportál