
© BUSportál
je v plném proudu. V hale jsme zastihli kloubové vozy pro Bratislavu a Sofii,
je v plném proudu. V hale jsme zastihli kloubové vozy pro Bratislavu a Sofii,
venku vůz pro Sofii a Ústí nad Labem. Další vozidla jsou v druhé výrobní kapacitě, kde není možné fotografovat.
Škoda Electric má v tomto roce zakázky na více než tři stovky trolejbusů, a to v karosériích Solaris, SOR a Iveco. U některých zakázek (Bologna, Castellon) půjde o variantu MetroStyle/TramLook. Velice se těšíme právě na karosérii pro Castellon, kde půjde o první krátké Trollino MetroStyle, navíc s elektrovýzbrojí Škoda Electric - kloubové karosérie s elektrovýzbrojí Cegelec jsou provozovány v Salzburgu.
Škoda Electric má v tomto roce zakázky na více než tři stovky trolejbusů, a to v karosériích Solaris, SOR a Iveco. U některých zakázek (Bologna, Castellon) půjde o variantu MetroStyle/TramLook. Velice se těšíme právě na karosérii pro Castellon, kde půjde o první krátké Trollino MetroStyle, navíc s elektrovýzbrojí Škoda Electric - kloubové karosérie s elektrovýzbrojí Cegelec jsou provozovány v Salzburgu.
Dagmar Braunová

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál