Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell zapůjčený na testování od Daimler Buses Česká republika jezdí na lince 610 v centru Kladna z Tržnice na Zádušní a zpět. I když je kromě baterií s kapacitou 294 kWh vybaven i vodíkovým palivovým článkem pro prodloužení dojezdu, v České republice tuto možnost nevyužívá. Baterie dobíjí v areálu ČSAD MHD Kladno, stejně jako elektrické autobusy SOR. Zajímavé bude srovnání obou značek autobusů. Podobně jako v Kutné Hoře, kam se eCitaro z Kladna přesune. Od pátku 4. července si ho v provozu vyzkouší společnost Lutan a cestující na lince 801, na které už by v současné době mělo jezdit všech šest nových elektrických autobusů značky MAN.
Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell zapůjčený na testování od Daimler Buses Česká republika jezdí na lince 610 v centru Kladna z Tržnice na Zádušní a zpět. I když je kromě baterií s kapacitou 294 kWh vybaven i vodíkovým palivovým článkem pro prodloužení dojezdu, v České republice tuto možnost nevyužívá. Baterie dobíjí v areálu ČSAD MHD Kladno, stejně jako elektrické autobusy SOR. Zajímavé bude srovnání obou značek autobusů. Podobně jako v Kutné Hoře, kam se eCitaro z Kladna přesune. Od pátku 4. července si ho v provozu vyzkouší společnost Lutan a cestující na lince 801, na které už by v současné době mělo jezdit všech šest nových elektrických autobusů značky MAN.

São Paulo získalo mezinárodní ocenění za elektrifikaci…
Čenda Štatlík provází cestující brněnskou MHD
PID Haló získalo ocenění Czech Smart City Awards 2025


