MISS PRINCESS OF THE WORLD 2010: nabídka partnerství pro dopravce

nebo prodejce autobusů. Zajištění dopravy pro Český národní výběr v Itálii v pozici hlavního reklamního partnera pro Světové finále v Praze pro dopravu po České republice v září a říjnu 2010.
Reklama
nebo prodejce autobusů. Zajištění dopravy pro Český národní výběr v Itálii v pozici hlavního reklamního partnera pro Světové finále v Praze pro dopravu po České republice v září a říjnu 2010.
MISS PRINCESS OF THE WORLD ® 2010
(Miss Europe & World - Junior)
Světové finále v Praze :
  • 18.9.2010 – 3.10.2010 (delší varianta konání promotion v ČR, trasy po ČR) – autobus
  • nebo
  • 25.9.2010 – 3.10.2010 (kratší varianta konání promotion v ČR, trasy po ČR) - autobus
Kontakt: Emil Fedoš 606 907 115 emil.fedos@volny.cz
Plnění formou barterové spolupráce - nabídka: světové finále v úrovni reklamního partnera, případně dle dohody, účast v porotě.
Reklamní partner - RP
• umístění loga partnera v sále v rámci jednotné presentace specifikované produkcí
• presentace loga partnera na velkoplošné projekci
• možnost natočení TV dokumentu (z přípravné části) s prostory či výrobky partnera - použití v rámci VP projekce na akci dle další dohody a standardního ceníku
• min. 2x umístění loga partnera při komerčních prezentacích soutěže ve vybraném národním deníku
• umístění loga partnera a informace o něm v sekci partneři na www.missprincessworld.com
• umístění loga partnera do reklamního plakátu A2 v nákladu min. 5.000 ks
• umístění loga partnera do reklamního letáku A4 v nákladu min. 5.000 ks
• umístění loga a informace o partnerovi do bulletinu soutěže
• uvedení loga partnera na dalších vydávaných tiskovinách k akci (pozvánky, vstupenky, …)
• přímá prezentace partnera, jeho loga či produktů v předsálí akce – veřejné nebo V.I.P. prostory
• zajištění předání reklamních předmětů, dárků, letáků či produktů hostům finálového Galavečera
• možnost zajištění reklamních ochutnávek partnera hostům finálového Galavečera
• možnost zajištění hostesek pro potřeby partnera dle ceníku
• umístění loga partnera v místě V.I.P. recepce v rámci jednotné presentace specifikované produkcí
• zajištění předání reklamních předmětů dárků, letáků či produktů hostům při V.I.P. recepci
• možnost představení partnera moderátorem (při dodání hlavní ceny)
• možnost osobního fota partnera, jeho zástupce či hosta s finalistkami
• možnost dokumentačního (reportážního) fota finalistek s výrobky či symboly partnera v průběhu akce
• možnost dalšího reklamního fota finalistek s výrobky či symboly partnera , dle časových a technických kapacit produkce po skončení akce. Cena bude stanovena další dohodou
• 2 V.I.P. vstupenky na akci pro hosty včetně vstupu na V.I.P. recepci
• divácké vstupenky a další V.I.P. vstupenky dle dohody a výše plnění
• bezúplatné získání základní foto (video) dokladace z akce dle výběru organizátora

+ účast v porotě soutěže!