Generální sponzor poskytl autobus Travego M pro Německý fotbalový svaz. (German Football Association (DFB) receives new
Mercedes-Benz Travego M touring coach.)
Generální sponzor poskytl autobus Travego M pro Německý fotbalový svaz. (German Football Association (DFB) receives new
Mercedes-Benz Travego M touring coach.)
Stuttgart/Frankfurt – Ještě před začátkem mistrovství světa ve fotbale získal Německý fotbalový svaz (DFB) nový autobus pro svůj tým: Generální sponzor Mercedes-Benz předal luxusní vyhlídkový autobus typu Travego M při příležitosti přípravného zápasu německého národního fotbalového týmu proti FSV 63 Luckenwalde 16. května 2006 ve Frankfurtu nad Mohanem. Německý fotbalový svaz má poprvé k dispozici vozidlo se třemi nápravami, o výkonu 315 kW (428 PS) a s délkou 12,6 m.
Autobus disponuje nejnovější bezpečnostní technologií a je vybaven elektronickým stabilizačním programem (ESP), antiblokovacím systémem (ABS), protiskluzovou regulací (ASR), brzdovým asistentem (BA), omezovačem odlehčovací brzdy (DBL), tempomatem s regulací odstupu (ART), retardérem Voith a pomocníkem při couvání s optickým ukazatelem ve venkovním zrcátku jakož i kamerou v zadní části. „Vedle maximální bezpečnosti týmu německého fotbalového svazu prostřednictvím tohoto autobusu garantujeme také optimální komfort – interiér byl speciálně přizpůsoben požadavkům národního mužstva,“ říká Wolfgang Diez.
Zdokonalený design umožňuje Travegu elegantní a zároveň nápadný vzhled. Zvláštní dynamiku získal nový autobus týmu s obsidiánově černým lakem díky svému nápadnému designu DFB se zakomponovanými státními barvami, které dominují také ve vnitřním prostoru. Vnitřní vybavení v černo-červeno-žlutých barevných tónech bylo nakonfigurováno v sérii výbavy „Fashion“. Všechna sedadla jsou vybavena luxusním černým koženým polstrováním s Martově červenými bočními částmi a krokusově žlutými zesílenými okraji sedaček a disponují opěrkami na nohy. Redukce počtu sedadel na 36 míst k sezení pro cestující přitom znamená velkou volnost pro nohy jak pro hráče, tak i pro trenéra a doprovod. Žluté záclonky na bočních sklech tvoří harmonický kontrast. Čtyři konferenční stolky umožňují komunikaci, kromě toho jsou cestující rozmazlováni prvotřídní prezentační informační technologií: DVD přehrávač (s výměnným zařízením na 6 DVD), TV tuner a tři elektronické vyklápěcí 15 palcové ploché obrazovky vpředu, v prostřední uličce a vzadu, to je jen několik příkladů.
Navíc autobus disponuje celou řadou dalších charakteristických rysů, ke kterým patří střešní klimatizace s výkonem 32 kW s automatickou klimatizací a odděleně ovladatelnou klimatizací místa řidiče, dále také axiální ventilace a vytápění na bočních stranách s podokenní temperací jakož i elektronicky nastavitelná střešní okna vybavená čidlem deště, která se při dosažení určitého stupně vlhkosti automaticky zavřou. Na palubě je kromě toho k dispozici vytápěná toaleta, plně vybavená kuchyňka, zásobník na nápoje s možností odkládání kelímků, oddělená doplňková lednice, šatna a satelitní navigační systém. Komfortní centrální zamykání je u nového Travega DFB samozřejmostí stejně jako kontrolní zařízení pro nastupování uprostřed a varovným systémem pro případ vloupání.
Výkonný 6-válcový sériový motor OM 457 LA se zdvihovým objemem 12 litrů v provedení Euro 4 má výkon 315 kW (428 PS) a maximální točivý moment 2 100 Nm. Motor disponuje novou dieselovou technologií BlueTec a splňuje tak již nyní směrnici o výfukových plynech Euro 4, která začne platit na podzim roku 2006. Je kombinovaný s šestistupňovou převodovkou GO 210. Luxusní dálkový autobus je 2,55 m široký a 3,71 m vysoký (včetně střešní klimatizace), má přípustnou celkovou hmotnost 24 t a omezení rychlosti na 100 km/h.
TZ DaimlerChrysler. Kráceno.
Autobus disponuje nejnovější bezpečnostní technologií a je vybaven elektronickým stabilizačním programem (ESP), antiblokovacím systémem (ABS), protiskluzovou regulací (ASR), brzdovým asistentem (BA), omezovačem odlehčovací brzdy (DBL), tempomatem s regulací odstupu (ART), retardérem Voith a pomocníkem při couvání s optickým ukazatelem ve venkovním zrcátku jakož i kamerou v zadní části. „Vedle maximální bezpečnosti týmu německého fotbalového svazu prostřednictvím tohoto autobusu garantujeme také optimální komfort – interiér byl speciálně přizpůsoben požadavkům národního mužstva,“ říká Wolfgang Diez.
Zdokonalený design umožňuje Travegu elegantní a zároveň nápadný vzhled. Zvláštní dynamiku získal nový autobus týmu s obsidiánově černým lakem díky svému nápadnému designu DFB se zakomponovanými státními barvami, které dominují také ve vnitřním prostoru. Vnitřní vybavení v černo-červeno-žlutých barevných tónech bylo nakonfigurováno v sérii výbavy „Fashion“. Všechna sedadla jsou vybavena luxusním černým koženým polstrováním s Martově červenými bočními částmi a krokusově žlutými zesílenými okraji sedaček a disponují opěrkami na nohy. Redukce počtu sedadel na 36 míst k sezení pro cestující přitom znamená velkou volnost pro nohy jak pro hráče, tak i pro trenéra a doprovod. Žluté záclonky na bočních sklech tvoří harmonický kontrast. Čtyři konferenční stolky umožňují komunikaci, kromě toho jsou cestující rozmazlováni prvotřídní prezentační informační technologií: DVD přehrávač (s výměnným zařízením na 6 DVD), TV tuner a tři elektronické vyklápěcí 15 palcové ploché obrazovky vpředu, v prostřední uličce a vzadu, to je jen několik příkladů.
Navíc autobus disponuje celou řadou dalších charakteristických rysů, ke kterým patří střešní klimatizace s výkonem 32 kW s automatickou klimatizací a odděleně ovladatelnou klimatizací místa řidiče, dále také axiální ventilace a vytápění na bočních stranách s podokenní temperací jakož i elektronicky nastavitelná střešní okna vybavená čidlem deště, která se při dosažení určitého stupně vlhkosti automaticky zavřou. Na palubě je kromě toho k dispozici vytápěná toaleta, plně vybavená kuchyňka, zásobník na nápoje s možností odkládání kelímků, oddělená doplňková lednice, šatna a satelitní navigační systém. Komfortní centrální zamykání je u nového Travega DFB samozřejmostí stejně jako kontrolní zařízení pro nastupování uprostřed a varovným systémem pro případ vloupání.
Výkonný 6-válcový sériový motor OM 457 LA se zdvihovým objemem 12 litrů v provedení Euro 4 má výkon 315 kW (428 PS) a maximální točivý moment 2 100 Nm. Motor disponuje novou dieselovou technologií BlueTec a splňuje tak již nyní směrnici o výfukových plynech Euro 4, která začne platit na podzim roku 2006. Je kombinovaný s šestistupňovou převodovkou GO 210. Luxusní dálkový autobus je 2,55 m široký a 3,71 m vysoký (včetně střešní klimatizace), má přípustnou celkovou hmotnost 24 t a omezení rychlosti na 100 km/h.
TZ DaimlerChrysler. Kráceno.
German Football Association (DFB) receives new Mercedes-Benz Travego M touring coach for the German national team
With the 2006 World Cup fast approaching, the German Football Association (DFB) has received a new team bus. General sponsor Mercedes-Benz handed over the Travego M high-decker luxury touring coach in the run-up to the friendly between the German national team and FSV 63 Luckenwalde, which was played in Frankfurt/Main on May 16, 2006. With an output of 315 kW (428 hp), the 12.96-metre long vehicle is the DFB’s first ever three-axle touring coach. The coach disposes of an environmentally-friendly Euro 4 diesel engine featuring BlueTec diesel technology. Sporting a metallic obsidian black paint finish, the new team bus is given extra dynamism courtesy of an eye-catching DFB design incorporating the national colours. These same colours also dominate the interior. The black, red and yellow interior appointments are based on the „Fashion“ appointments line.

Nová VDL Bus Group uvádí na Busworld model VDL Futura 3


