Ilustrační koláž BUSportálu: Nahoře Solaris Alpino a Isuzu Turquoise, dole Iveco Daily Stratos L37 a S91 MidiCity. Uprostřed SOR CN 8,5.
v Královéhradeckém kraji. Tentokrát ho vyzkoušela společnost OSNADO. Krátký SOR rozšiřuje nabídku midibusů.
v Královéhradeckém kraji. Tentokrát ho vyzkoušela společnost OSNADO. Krátký SOR rozšiřuje nabídku midibusů.
29.10.-9.11.2009 probíhalo u společnosti OSNADO spol. s r.o. v rámci linkové
dopravy provozní testování autobusu SOR CN 8,5 společnosti SOR Libchavy.
8,5 m midibus byl postupně nasazován na příměstské autobusové linky
na Úpicku a Trutnovsku a za dobu testování najezdil celkem 2513 km.
„Testování nového modelu od výrobce SOR navazuje na naši snahu vybrat uvážlivě nejvhodnější typ standardu tzv. středního autobusu v rámci dosavadních i budoucích požadavků integrované dopravy Královéhradeckého kraje,“ sdělil Milan Kovář, ředitel společnosti OSNADO spol. s r.o.. „Jedná se již o pátý typ autobusu, který jsme za tímto účelem otestovali a musím říci že nás tento model velmi zaujal především díky nízké spotřebě nafty a také unifikací dílů s ostatními našimi autobusy z produkce SOR. Jeho bezbariérové provedení je také v souladu s naší snahou o zpřístupnění veřejné linkové dopravy imobilním cestujícím, kterou jsme začali již před čtyřmi lety zakoupením prvních bezbariérových autobusů Ekobus,“ dodal. V rámci hledání vhodného typu středního autobusu byly postupně otestovány u společnosti OSNADO spol. s r.o. autobusy ISUZU Turquoise, SOLARIS Alpino, S91 (dříve Ikarus), Iveco Daily Stratos L37 LE a nyní i SOR CN 8,5.
Další informace i o autobusu: Veolia Transport Východní Čechy testovala nejkratší LE autobus SOR CN 8,5
OSNADO spol. s r.o. a dle pozitivních reakcí i cestující byli s autobusem spokojeni. Podle celkového vyhodnocení testování by mohla společnost OSNADO spol. s r.o. v souvislosti s připravovaným rozšířením integrované dopravy Královéhradeckého kraje v příštím roce zakoupit několik takových autobusů.
„Testování nového modelu od výrobce SOR navazuje na naši snahu vybrat uvážlivě nejvhodnější typ standardu tzv. středního autobusu v rámci dosavadních i budoucích požadavků integrované dopravy Královéhradeckého kraje,“ sdělil Milan Kovář, ředitel společnosti OSNADO spol. s r.o.. „Jedná se již o pátý typ autobusu, který jsme za tímto účelem otestovali a musím říci že nás tento model velmi zaujal především díky nízké spotřebě nafty a také unifikací dílů s ostatními našimi autobusy z produkce SOR. Jeho bezbariérové provedení je také v souladu s naší snahou o zpřístupnění veřejné linkové dopravy imobilním cestujícím, kterou jsme začali již před čtyřmi lety zakoupením prvních bezbariérových autobusů Ekobus,“ dodal. V rámci hledání vhodného typu středního autobusu byly postupně otestovány u společnosti OSNADO spol. s r.o. autobusy ISUZU Turquoise, SOLARIS Alpino, S91 (dříve Ikarus), Iveco Daily Stratos L37 LE a nyní i SOR CN 8,5.
Další informace i o autobusu: Veolia Transport Východní Čechy testovala nejkratší LE autobus SOR CN 8,5
OSNADO spol. s r.o. a dle pozitivních reakcí i cestující byli s autobusem spokojeni. Podle celkového vyhodnocení testování by mohla společnost OSNADO spol. s r.o. v souvislosti s připravovaným rozšířením integrované dopravy Královéhradeckého kraje v příštím roce zakoupit několik takových autobusů.
Z TZ OSNADO