Majitel ČSAD Polkost Milan Poledný přebírá od Viktora Wiesnera z TURANCAR CZ autobus NovoCiti Life. Foto TURANCAR CZ
Autobus vyrobený na začátku letošního roku v Anadolu ISUZU v Turecku vyzkoušelo během léta několik dopravců v Pražské integrované dopravě, v pravidelném provozu bude na linkách 659 a 660.
Autobus vyrobený na začátku letošního roku v Anadolu ISUZU v Turecku vyzkoušelo během léta několik dopravců v Pražské integrované dopravě, v pravidelném provozu bude na linkách 659 a 660.
ISUZU NovoCity Life Class II, který přivezl TURANCAR CZ z výrobního závodu Anadolu ISUZU z Turecka na začátku února 2021 a nechal vybavit podle standardů PID, jezdil jako předváděcí vůz u několika dopravců. Jako první ho vyzkoušel v červnu Lutan na lince 431, následovali Kokořínský SOK, Autodoprava Lamer, Martin Uher, Transdev Střední Čechy, ABOUT ME, mimo PID odjel na týden do Žďáru nad Sázavou do ZDARu a 13. října ho do své flotily natrvalo zařadila společnost ČSAD POLKOST.
Cestující novým minibusem budou jezdit na linkách 659 a 660, které zajišťují dopravu z Kostelce nad Černými lesy a okolních obcí na vlakové nádraží do Českého Brodu na spěšné vlaky z/do Prahy.
Malý linkový autobus NovoCiti Life se poprvé objevil v roce 2017 a získal si dobrou pověst a dobré reference evropských dopravců. Je držitelem prestižního ocenění italské poroty Golden Design Award 2017 za design a využitelnost.
Autobus v provedení Low Entry je dlouhý necelých 8 metrů a pojme až 60 cestujících, jeho vnitřní plocha je z více jak ¾ nízkopodlažní. Má prostorný a vzdušný interiér, s širokou uličkou a plošinou pro kočárky a invalidní vozíky u zadních dveří. Disponuje komfortním pneumatickým pérováním se třemi polohami výšky a funkcí kneeling. Ke standardnímu vybavení patří výkonná klimatizace.
Jedná se o stoprocentní autobusovou koncepci se samonosnou karoserii a uložením motoru v zadní části. Vůz je vybaven novým typem zadní nápravy od italské značky Brist (tzv. Z převod) speciálně navržené pro NovoCiti Life. Při výrobě jsou použity další osvědčené a odzkoušené komponenty a agregáty. Motor FPT (Fiat Powertrain Technologies ) o obsahu 4,5 litru je zkombinován s plně automatickou šestistupňovou převodovkou a integrovaným intarderem amerického výrobce Allison.
Cestující novým minibusem budou jezdit na linkách 659 a 660, které zajišťují dopravu z Kostelce nad Černými lesy a okolních obcí na vlakové nádraží do Českého Brodu na spěšné vlaky z/do Prahy.
Malý linkový autobus NovoCiti Life se poprvé objevil v roce 2017 a získal si dobrou pověst a dobré reference evropských dopravců. Je držitelem prestižního ocenění italské poroty Golden Design Award 2017 za design a využitelnost.
Autobus v provedení Low Entry je dlouhý necelých 8 metrů a pojme až 60 cestujících, jeho vnitřní plocha je z více jak ¾ nízkopodlažní. Má prostorný a vzdušný interiér, s širokou uličkou a plošinou pro kočárky a invalidní vozíky u zadních dveří. Disponuje komfortním pneumatickým pérováním se třemi polohami výšky a funkcí kneeling. Ke standardnímu vybavení patří výkonná klimatizace.
Jedná se o stoprocentní autobusovou koncepci se samonosnou karoserii a uložením motoru v zadní části. Vůz je vybaven novým typem zadní nápravy od italské značky Brist (tzv. Z převod) speciálně navržené pro NovoCiti Life. Při výrobě jsou použity další osvědčené a odzkoušené komponenty a agregáty. Motor FPT (Fiat Powertrain Technologies ) o obsahu 4,5 litru je zkombinován s plně automatickou šestistupňovou převodovkou a integrovaným intarderem amerického výrobce Allison.

Linka 39A ve Vídni bude od 1. prosince 2025 jezdit bez emisí
Od ledna 2026 bude mít Jindřichův Hradec novou MHD
Jihlavu čeká velká obnova vozového parku


