 
							CityClass.
						Město Řím objednalo kromě 70 dieselových i 400 autobusů na zemní plyn.
								Město Řím objednalo kromě 70 dieselových i 400 autobusů na zemní plyn.
								16. března 2005 přisoudilo vedení sítě veřejné dopravy v Římě (ATAC) Irisbusu dodávku čtyřset 12metrových autobusů na zemní plyn a 70 dieselových autobusů o délce 7,9 m. Tato objednávka je doposud největší objednávkou autobusů na zemní plyn nejen v Itálii, ale v celé Evropě.
Irisbus, společnost skupiny Iveco, dodá do Říma model Europolis 7,9 m vybavený částicovým filtrem (CRT) a model CityClass 12m CNG vybavený novým motorem Cursor 8 CNG o výkonu 198 kW, motorem poslední generace vyvinutým specificky pro zemní plyn. Jeho emise jsou nižší než maximální hodnoty povolené normou EEV, tedy nejvyšší úroveň ohledně životního prostředí, čímž bohatě vyhovuje budoucím normám proti znečišťování, které se objeví po roce 2009. Technické řešení, které umožňuje tyto vlastnosti, spočívá v přijetí vícebodového vstřikování, stechiometrického spalování (optimální poměr vzduch/plyn) a na použití oxidačního katalyzátoru.
Kladné technické hodnocení od sítě ATAC potvrzuje vysokou úroveň kvality výrobků Irisbus Iveco. Cestující ocení díky snížení hlučnosti vyšší úroveň komfortu. Touto objednávkou se Řím stává prvním městem v Itálii, v jehož vozovém parku jsou autobusy na zemní plyn. Po ukončení dodávky budou vozidla na CNG tvořit celých 25 % vozového parku.
Giuseppe Amaturo, pověřený člen představenstva Irisbus Italia, k tomu dodává „Tento obchod přispěje význačným způsobem ke zlepšení ovzduší v našem hlavním městě. Současně představuje po více než dvacetileté angažovanosti v motorech s malým dopadem na životní prostředí (kde zemní plyn tvoří průmyslově nejvyzrálejší a ekonomicky efektivní palivo), velmi důležitý výsledek a „odměnu“ pro Iveco.“
Zdroj: Tisková zpráva Karosa Vysoké Mýto
							Irisbus, společnost skupiny Iveco, dodá do Říma model Europolis 7,9 m vybavený částicovým filtrem (CRT) a model CityClass 12m CNG vybavený novým motorem Cursor 8 CNG o výkonu 198 kW, motorem poslední generace vyvinutým specificky pro zemní plyn. Jeho emise jsou nižší než maximální hodnoty povolené normou EEV, tedy nejvyšší úroveň ohledně životního prostředí, čímž bohatě vyhovuje budoucím normám proti znečišťování, které se objeví po roce 2009. Technické řešení, které umožňuje tyto vlastnosti, spočívá v přijetí vícebodového vstřikování, stechiometrického spalování (optimální poměr vzduch/plyn) a na použití oxidačního katalyzátoru.
Kladné technické hodnocení od sítě ATAC potvrzuje vysokou úroveň kvality výrobků Irisbus Iveco. Cestující ocení díky snížení hlučnosti vyšší úroveň komfortu. Touto objednávkou se Řím stává prvním městem v Itálii, v jehož vozovém parku jsou autobusy na zemní plyn. Po ukončení dodávky budou vozidla na CNG tvořit celých 25 % vozového parku.
Giuseppe Amaturo, pověřený člen představenstva Irisbus Italia, k tomu dodává „Tento obchod přispěje význačným způsobem ke zlepšení ovzduší v našem hlavním městě. Současně představuje po více než dvacetileté angažovanosti v motorech s malým dopadem na životní prostředí (kde zemní plyn tvoří průmyslově nejvyzrálejší a ekonomicky efektivní palivo), velmi důležitý výsledek a „odměnu“ pro Iveco.“
Zdroj: Tisková zpráva Karosa Vysoké Mýto
 
								Europolis.
						
 
                 
                 
                 Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
										Maroko bude mít pro AFCON 2025 od Yutong 723 autobusů
									 Otokar bude v Turecku vyrábět Mercedes-Benz Conecto
										Otokar bude v Turecku vyrábět Mercedes-Benz Conecto
									 První autobusy IVECO Streetway se systémy ADAS v Praze
										První autobusy IVECO Streetway se systémy ADAS v Praze
									

 
                 
                
 
                 
                