© (svoji)
a expozici Irisbus na veletrhu v Nice. Informace Irisbusu a další záběry vozidel s delfínem.
a expozici Irisbus na veletrhu v Nice. Informace Irisbusu a další záběry vozidel s delfínem.
Společnost Irisbus Iveco, druhý největší výrobce autobusů a autokarů v Evropě a lídr na trhu Francie, vystavovala na veletrhu Autocar Expo nový autokar, s nímž by chtěla posílit pozici v sektoru turistických autobusů v Evropě. Irisbus Iveco představilo v Kongresovém a výstavním centru v Nice devět vozidel reprezentujících širokou výrobkovou řadu. Na vnitřní expozici o ploše 700 m² byl vystaven Magelys HDH: autokar třídy Grand Tourism (3nápravový), Magelys Pro turistický autokar (evropská premiéra), Crossway LE – v meziměstské verzi, Daily Way 22 - minibus. Na volné výstavní ploše pak společnost představila v rámci testovacích jízd Magelys HD autokar třídy Grand Tourism (2nápravový), Magelys Pro turistický autokar, Arway 10,6 m a dva minibusy (Daily Ligne 27 a Daily Gran Turismo).
Podíl společnosti Irisbus Iveco na francouzském trhu dosáhl 32,1 %, což odpovídá 850 registracím následujících vozidel: 404 autobusů Récreo, 234 vozidel Crossway, 55 Crossway LE, 50 Evadys H/HD, 47 registrací Magelys HD/HDH, 46 registrací autobusů Arway a 14 registrací autokaru Domino.
Magelys Pro již splňuje přísnou evropskou emisní normu a nabízí bezpečnou jízdu v robustní karosérii. Učinné brzdy jsou podporovány systémy ABS (protiblokovací brzdový systém), ASR (protiskluzová regulace), EBS (elektronicky řízená brzdová soustava pro zkrácení brzdné dráhy) a ESP (elektronický program stability).
Magelys Pro se vyrábí ve dvou délkách (12,20 m a 12,80 m) s obsaditelností 53 nebo 57 cestujících v závislosti na příslušenství (první typ s WC), dále je vybaven motorem Iveco Cursor 10 Euro 5 o výkonu 380 hp a převodovkou ZF 6S 1600 (na přání: motor s výkonem 450 hp a převodovkou ZF AS-Tronic), čímž je možné dosáhnout vysokého kroutícího momentu i při nízkých otáčkách.
Vysoký výkon, obzvláště ekonomický provoz co se týče spotřeby paliva a k životnímu prostředí šetrné nízké emise uhlíku, to vše přispívá k optimalizaci nákladů na ujetý kilometr. Magelys Pro je vybaven integrovaným pneumatickým pérováním a nezávisle zavěšenými předními koly. Snadná ovladatelnost, vynikající stabilita při udržování směru a omezené naklopení jsou největší výhody tohoto systému pérování, které také poskytuje cestujícím maximální jízdní komfort.
Jako Magelys HD a HDH se také Magelys Pro vyrábí ve výrobním závodě v Annonay (Francie). Jednolitý ocelový skelet je ošetřen kataforézou pro antikorozní ochranu.
Fotografie Magelys Pro od našeho zpravodaje na veletrhu: Na veletrhu Autocar Expo v Nice představil Irisbus Magelys Pro, ...
Podíl společnosti Irisbus Iveco na francouzském trhu dosáhl 32,1 %, což odpovídá 850 registracím následujících vozidel: 404 autobusů Récreo, 234 vozidel Crossway, 55 Crossway LE, 50 Evadys H/HD, 47 registrací Magelys HD/HDH, 46 registrací autobusů Arway a 14 registrací autokaru Domino.
MAGELYS PRO, nový zástupce v segmentu víceúčelových turistických autokarů
Výrobková řada Magelys byla rozšířena o Magelys Pro, který má nabídnout estetický vzhled ve službách funkčnosti. Silueta, která vychází z autokaru Magelys HD, má lehce upravenou přední část. Partie předních světel byla podtržena led diodami. Dolní část navazující na panoramatické čelní sklo je vyrobena z hliníku (u HD a HDH ze skla) a může být na přání olakována ve stejné barvě jako karosérie vozidla. Zadní část vozidla je zdůrazněná díky úpravě zavírání motorového prostoru a novému umístění zadní poznávací značky vozidla (na straně). Magelys Pro se vyznačuje prosvětleností a širokým výhledem. Kombinace bočních a stropních oken umožňuje obměňovat vnitřní výbavu a obnovovat ji. Vozidlo nabízí prostorné zavazadlové koše, které jsou vybavené panelem, kterým se ovládá světlo na čtení, individuální výdech, reproduktor a tlačítko na zavolání. Magelys Pro nabízí na přání také místo pro průvodce. Na obrazovku je možno promítat pohled na vozovku, kterou při jízdě snímá přední kamera. Klimatizace funguje i v opačném režimu jako nezávislé programovatelné topení.Magelys Pro již splňuje přísnou evropskou emisní normu a nabízí bezpečnou jízdu v robustní karosérii. Učinné brzdy jsou podporovány systémy ABS (protiblokovací brzdový systém), ASR (protiskluzová regulace), EBS (elektronicky řízená brzdová soustava pro zkrácení brzdné dráhy) a ESP (elektronický program stability).
Magelys Pro se vyrábí ve dvou délkách (12,20 m a 12,80 m) s obsaditelností 53 nebo 57 cestujících v závislosti na příslušenství (první typ s WC), dále je vybaven motorem Iveco Cursor 10 Euro 5 o výkonu 380 hp a převodovkou ZF 6S 1600 (na přání: motor s výkonem 450 hp a převodovkou ZF AS-Tronic), čímž je možné dosáhnout vysokého kroutícího momentu i při nízkých otáčkách.
Vysoký výkon, obzvláště ekonomický provoz co se týče spotřeby paliva a k životnímu prostředí šetrné nízké emise uhlíku, to vše přispívá k optimalizaci nákladů na ujetý kilometr. Magelys Pro je vybaven integrovaným pneumatickým pérováním a nezávisle zavěšenými předními koly. Snadná ovladatelnost, vynikající stabilita při udržování směru a omezené naklopení jsou největší výhody tohoto systému pérování, které také poskytuje cestujícím maximální jízdní komfort.
Jako Magelys HD a HDH se také Magelys Pro vyrábí ve výrobním závodě v Annonay (Francie). Jednolitý ocelový skelet je ošetřen kataforézou pro antikorozní ochranu.
Ve třech dostupných délkách (12,20 m, 12,80 m a 13,80 m) a dvou výškách (3,62 m a 3,81 m) zahrnuje výrobková Magelys autokar Grand Tourism Magelys HD, jeho vyšší třínápravovou verzi HDH a turistický autokar Magelys Pro.Z TZ Irisbus. Kráceno.
Fotografie Magelys Pro od našeho zpravodaje na veletrhu: Na veletrhu Autocar Expo v Nice představil Irisbus Magelys Pro, ...
Magelys Pro © (svoji)
Magelys Pro © (svoji)
Magelys Pro © (svoji)
Magelys HDH © (svoji)
Magelys HDH © (svoji)
Arway 10,6 a Magelys HD © (svoji)
Magelys HD © (svoji)
© (svoji)