Flotila dálkových busů FlixBus vozí kampaň od MOBILBOARD
Formát Back Board na autobusech FlixBus. Foto MOBILBOARD

Statické bilboardy střídají pohyblivé. Výraznou barevnou reklamu pro značku Siemens na zadní části zelených autobusů nejde přehlédnout. 
Reklama
Statické bilboardy střídají pohyblivé. Výraznou barevnou reklamu pro značku Siemens na zadní části zelených autobusů nejde přehlédnout. 
V loňském roce se firmě MOBILBOARD podařilo získat oficiální zastoupení reklamních služeb na dálkových vozech dalšího významného dopravce, společnosti FlixBus. Na svou reklamní realizaci si však musela zlínská reklamní agentura ještě chvíli počkat kvůli korona omezení, výsledek však stojí za to.

Spolupráce s FlixBus přináší klientům atraktivní billboardy v pohybu

Spoluprací s dopravcem FlixBus se tak naplnil záměr společnosti o doplnění reklamní sítě dálkových autobusů a o rozšíření inzertního prostoru v prostoru dálnic pro zadavatele. Mobilní venkovní reklama na dálkových autobusových linkách je totiž skvělou alternativou dálničních billboardů a nabízí klientům skutečně zajímavý reklamní prostor. Významným benefitem je zejména velikost reklamní plochy a s tím spojená vizibilita, jakožto velkým geografický přesah na frekventovaných silničních trasách.

Zelené autobusy vozí poutavou OOH reklamu Siemens

Pandemie sice načas vnitrostátní a mezinárodní linky odstavila, avšak nyní a za plného provozu se flotila zelených autobusů na dálnice vrací v plné své síle a s reklamní realizací od MOBILBOARD. Svou dálniční premiéru na formátu Back Board tak v prázdninových dnech zahájila vizuálně výrazná outdoorová kampaň pro značku Siemens.

Máme obrovskou radost, že se na započatou reklamní spolupráci podařilo plynule navázat a hned s tak velkým klientem. Díky poutavé grafice a výraznému formátu je v hustém provozu dálnic tato reklama pro motoristy i spolujezdce skutečně nepřehlédnutelná,“ konstatuje Radmila Pospíšilová, ředitelka agentury MOBILBOARD.  

Pohyblivá plocha zadního čela tak opět potvrzuje svou silnou pozici v OOH (Out Of Home) transportu a coby kvalitního media typu obecně.

Věříme, že právě reklamní plochy na dálnicích vytvoří klientům další zajímavé zázemí pro brand, produktové nebo náborové kampaně. Aktuální realizace pro Siemens má velký úspěch a ohlas,“ říká Radmila Pospíšilová.