 
							Vozovna je dlouhá 240 metrů a široká 42 metrů, její půdorys připomíná velkou loď, důvodem je pohyb trolejbusů ve vozovně. V dolní části jsou umístěny dílny, kde probíhají opravy a údržba vozů, horní slouží jako odstavná plocha pro 66 trolejbusů. Příští rok by měla začít její rekonstrukce. Foto DPMB
						První trolejbusy z Komína vyjely 11. května 1997. Za měsíc se do komínské vozovny podívá i veřejnost při dni otevřených dveří. Později také dělníci, město plánuje její rekonstrukci.
								První trolejbusy z Komína vyjely 11. května 1997. Za měsíc se do komínské vozovny podívá i veřejnost při dni otevřených dveří. Později také dělníci, město plánuje její rekonstrukci.
								Nejmladší vozovna Dopravního podniku města Brna funguje už 25 let. Aktuálně zde nocuje 66 vozů a ve vozovně pracuje 63 zaměstnanců. Za
měsíc se do komínské vozovny podívá i veřejnost při dni otevřených dveří. Později také dělníci.
V roce 1994 byl položen základní kámen komínské vozovny. O tři roky později, přesně 11. května 1997, odsud vyjely první vozy. Stavba dlouhá 240 metrů a široká 42 metrů, která má oválný půdorys, připomíná velkou loď, důvodem je pohyb trolejbusů ve vozovně. V dolní části jsou umístěny dílny, kde probíhají opravy a údržba vozů, horní slouží jako odstavná plocha pro 66 trolejbusů.
Budova vozovny je v majetku města Brna, které plánuje za více než 200 milionů korun její rekonstrukci. Začít by mohla příští rok.
Trolejbusová doprava má v Brně dlouhou historii. „Za poslední rok jsme pořídili 20 nových trolejbusů 27Tr. Dalších 10 vozů tohoto typu dorazí do Brna na přelomu května a června. Do konce roku pak očekáváme další dodávku. Současně si začneme dvanáctimetrové vozy SOR TNS 12 montovat sami v našich dílnách,“ říká generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
DPMB je největším provozovatelem trolejbusů v tuzemsku. V Brně jezdí od roku 1949. Z počátku nocovaly společně s tramvajemi v husovické vozovně, až ji v sedmdesátých letech převzaly celou. DPMB má 137 trolejbusů ve třech vozovnách. Právě ta v Komíně se návštěvníkům otevře 18. června při dni otevřených dveří.
							měsíc se do komínské vozovny podívá i veřejnost při dni otevřených dveří. Později také dělníci.
V roce 1994 byl položen základní kámen komínské vozovny. O tři roky později, přesně 11. května 1997, odsud vyjely první vozy. Stavba dlouhá 240 metrů a široká 42 metrů, která má oválný půdorys, připomíná velkou loď, důvodem je pohyb trolejbusů ve vozovně. V dolní části jsou umístěny dílny, kde probíhají opravy a údržba vozů, horní slouží jako odstavná plocha pro 66 trolejbusů.
Budova vozovny je v majetku města Brna, které plánuje za více než 200 milionů korun její rekonstrukci. Začít by mohla příští rok.
Trolejbusová doprava má v Brně dlouhou historii. „Za poslední rok jsme pořídili 20 nových trolejbusů 27Tr. Dalších 10 vozů tohoto typu dorazí do Brna na přelomu května a června. Do konce roku pak očekáváme další dodávku. Současně si začneme dvanáctimetrové vozy SOR TNS 12 montovat sami v našich dílnách,“ říká generální ředitel DPMB Miloš Havránek.
DPMB je největším provozovatelem trolejbusů v tuzemsku. V Brně jezdí od roku 1949. Z počátku nocovaly společně s tramvajemi v husovické vozovně, až ji v sedmdesátých letech převzaly celou. DPMB má 137 trolejbusů ve třech vozovnách. Právě ta v Komíně se návštěvníkům otevře 18. června při dni otevřených dveří.
 
								V dolní části vozovny jsou umístěny dílny, kde probíhají opravy a údržba vozů, horní slouží jako odstavná plocha pro 66 trolejbusů. Foto DPMB
						
 
                 
                 
                 
                 Ministr ze Senegalu se přijel podívat na výrobu autobusů do…
										Ministr ze Senegalu se přijel podívat na výrobu autobusů do…
									 Castrosua a Yutong jednají o partnerství v elektromobilitě…
										Castrosua a Yutong jednají o partnerství v elektromobilitě…
									

 
                
 
                