 
							Mellor Sigma je k dispozici v šesti délkových variantách. Foto Mellor
						Zcela nová řada bateriových autobusů Sigma je k dispozici zákazníkům v šesti různých modelech a 20 verzích. Zájem mají i velké evropské autobusové společnosti.
								
								Zcela nová řada bateriových autobusů Sigma je k dispozici zákazníkům v šesti různých modelech a 20 verzích. Zájem mají i velké evropské autobusové společnosti.
								Mellor, výrobce autobusů se sídlem v Rochdale ve Velké Británii, hlásí silnou poptávku po své nové řadě elektrických autobusů Sigma, kterou představil vloni v prosinci. Podle Mellor má na celou škálu modelů zajištěny objednávky od domácích britských i evropských autobusových společností, dvě blíže neuvedené údajně známé společnosti objednaly 47 těchto elektrických autobusů. 
Společnost Mellor existuje již 60 let, svou výrobu založila na minibusech ve spolupráci s Iveco nebo Renault. Později postavila vlastní podvozky. I v řadě minibusů má brzy představit novinky. Nyní však uvádí svou novou vlastní modelovou elektrickou řadu Sigma.
Řada Sigma se skládá ze šesti nízkopodlažních modelů s délkou od 7 do 12 metrů s kapacitou 30 - 80 cestujících, se specifikacemi pro městský i regionální provoz a širokou škálou možností specifikací, které rozšiřují řadu na více než 20 variant. Mellor se zaměřil na kontrukci vozu, která je s použitím kompozitních materiálů lehká, přestože karoserie jsou vyrobeny z nerezové oceli. Podle společnosti se podařilo navrhnout autobus, který je podstatně lehčí než odpovídající velikosti konkurentů. Hmotnost podle modelu se pohybuje od 8 do 19 tun.Kapacita baterie dimenzována na dojezd přibližně 250 kilometrů. Baterie pocházejí od CATL a jejich kapacita se liší podle verze vozu. Na nejmenší, Sigmě 7, je to 113 kWh, na Sigmě 10 211 kWh a na dvanáctimetrovém autobusu 420 kWh. Mellor spolupracoval na této řadě s dalšími známými subdodavateli jako jsou ZF, Dana, Webasto, Actia nebo Ventura.
Kromě britského trhu se Mellor zaměří i na další evropské země. Před pár dny oznámila spolupráci s německou společností Jebsen & Jessen Industrial Solutions, která se staal jejím distributorem bateriových elektrických modelů v Německu a Rakousku. V rámci partnerství bude Jebsen & Jessen dohlížet na prodej a servis autobusů Mellor Sigma a malých elektrických autobusů pro přibližně 15 cestujíích Orion-E.
							Společnost Mellor existuje již 60 let, svou výrobu založila na minibusech ve spolupráci s Iveco nebo Renault. Později postavila vlastní podvozky. I v řadě minibusů má brzy představit novinky. Nyní však uvádí svou novou vlastní modelovou elektrickou řadu Sigma.
Řada Sigma se skládá ze šesti nízkopodlažních modelů s délkou od 7 do 12 metrů s kapacitou 30 - 80 cestujících, se specifikacemi pro městský i regionální provoz a širokou škálou možností specifikací, které rozšiřují řadu na více než 20 variant. Mellor se zaměřil na kontrukci vozu, která je s použitím kompozitních materiálů lehká, přestože karoserie jsou vyrobeny z nerezové oceli. Podle společnosti se podařilo navrhnout autobus, který je podstatně lehčí než odpovídající velikosti konkurentů. Hmotnost podle modelu se pohybuje od 8 do 19 tun.Kapacita baterie dimenzována na dojezd přibližně 250 kilometrů. Baterie pocházejí od CATL a jejich kapacita se liší podle verze vozu. Na nejmenší, Sigmě 7, je to 113 kWh, na Sigmě 10 211 kWh a na dvanáctimetrovém autobusu 420 kWh. Mellor spolupracoval na této řadě s dalšími známými subdodavateli jako jsou ZF, Dana, Webasto, Actia nebo Ventura.
Kromě britského trhu se Mellor zaměří i na další evropské země. Před pár dny oznámila spolupráci s německou společností Jebsen & Jessen Industrial Solutions, která se staal jejím distributorem bateriových elektrických modelů v Německu a Rakousku. V rámci partnerství bude Jebsen & Jessen dohlížet na prodej a servis autobusů Mellor Sigma a malých elektrických autobusů pro přibližně 15 cestujíích Orion-E.
 
								Plně elektrický nízkopodlažní malý autobus Mellor Orion E kombinuje flexibilní, lehkou konstrukci s dojezdem 160 km. Měl by být k dispozici s i palivovými články. Foto Mellor
						
 
                 
                 
                 
                 Iveco Bus vyrobí pro pařížskou metropolitní oblast až 4…
										Iveco Bus vyrobí pro pařížskou metropolitní oblast až 4…
									 Ostrava bude mít 14 nových trolejbusů
										Ostrava bude mít 14 nových trolejbusů 
									

 
                 
                
 
                 
                