
Turecký výrobce na autobusový veletrh do Bruselu přivezl článkový trolejbus SNG 18 určený pro rumunské město Temešvár. Zcela nový model je dlouhý 18 metrů a disponuje kapacitou až 140 cestujících, je vybaven klimatizací, USB porty, Wi-Fi, audio-video informačním systémem, rampou pro zdravotně postižené a nejnovějšími bezpečnostními systémy. Baterie umožní dojezd do 25 km bez elektrické sítě. Bozankaya na Busworld přivezla trolejbus jako jediný z vystavovatelů.
Turecký výrobce na autobusový veletrh do Bruselu přivezl článkový trolejbus SNG 18 určený pro rumunské město Temešvár. Zcela nový model je dlouhý 18 metrů a disponuje kapacitou až 140 cestujících, je vybaven klimatizací, USB porty, Wi-Fi, audio-video informačním systémem, rampou pro zdravotně postižené a nejnovějšími bezpečnostními systémy. Baterie umožní dojezd do 25 km bez elektrické sítě. Bozankaya na Busworld přivezla trolejbus jako jediný z vystavovatelů.
Radnice Temešváru objednala kromě 25 článkových trolejbusů Bozankaya SNG 18T také osm dvanáctimetrových vozů SNG 12, tyto standardní vozy by podle provozovatele veřejné dopravy STPT měly do provozu vyjet ještě na podzim 2025.
Stejný typ dvanáctimetrových trolejbusů objednal Dopravní podnik hlavního města pro Prahu. 30 trolejbusů by mělo přijet do 30. dubna 2026. Počítá se s nimi pro trolejbusové linky č. 52 Na Knížecí – U Waltrovky (v současnosti autobusová linka č. 137), č. 51 Hradčanská – Bořislavka (nyní autobusová linka č. 131) a č. 53 Karlovo náměstí – Stadion Strahov (v současnosti autobusová linka č. 176).
Elektrickou výzbroj do nových trolejbusů dodává polská společnost Medcom, trakční motor rakouská firma TSA (o výkonu 240 kW s pohonem na zadní nápravě). Trakční baterie poté pocházejí z Francie od firmy Forsee Power.


