
© BUSportál
Dva tyto autobusy převzala před Vánoci společnost JUNIOR TOUR.CZ
Dva tyto autobusy převzala před Vánoci společnost JUNIOR TOUR.CZ
Autobusy, které se dostávají do České republiky jako první, patrně zůstanou i posledními. Vzhledem k tomu, že značky Neoplan a MAN tvoří společně nabídku portfolia pro zákazníky, jako ekonomické se ukazuje nekonkurovat si v rámci vozů s podobným zacílením. To znamená, že Trendlinery zřejmě ustoupí svým "kolegům" MAN Lion's Regio, se kterými se už na silnicích u českých dopravců setkáváme delší dobu.
Rozvor 6.120
Celková hmotnost 18 t
Motor MAN D2066 LUH šestiválec EURO 4 EGR 257 KW/ 350HP při 1700 /n
Převodovka mechanická ZF 6S
Akustická a světelná signalizace při couvání, couvací kamera
Intardér ZF hydrodynamický
Tempomat
Klimatizace, dvě střešní ventilace s elektrickým ovládáním
Sedadla 53 + 1 + 1 plus cca 24 stojících cestujících (homologace jako linkový autobus)
Úvodní (celkové) záběry
Z technické specifikace
Délka/šířka/výška 12.250 m/2.250/3.400Rozvor 6.120
Celková hmotnost 18 t
Motor MAN D2066 LUH šestiválec EURO 4 EGR 257 KW/ 350HP při 1700 /n
Převodovka mechanická ZF 6S
Akustická a světelná signalizace při couvání, couvací kamera
Intardér ZF hydrodynamický
Tempomat
Klimatizace, dvě střešní ventilace s elektrickým ovládáním
Sedadla 53 + 1 + 1 plus cca 24 stojících cestujících (homologace jako linkový autobus)

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál

© BUSportál